• Anonym (uniform älskare)

sex med polis ? nån som haft ?

JAG har fått erjudande att ha sex med en Polis. Å gud jag ska säga det att finns inget som jag hellre skulle villja   *mums* poliser är så sexiga, Å deras uniformer  OMG!
    Han är 42 och singel & jag är 22 och singel så inget fel i det hela!

Men Jag undrar om någon här som läser har erfarenhet av att ha sex med en polis iklädd i uniform, handbojor batong osv..

Jag tänker som är dom våldsamma? Vad skulle hända om han bojar fast mig å jag ångrar mig innan vi  har sex å vill loss å han inte släpper mig..

Kan ju vara lite svårt att anmäla en polis för vådtäkt eller  vad man nu ska kalla det.

TANKEN var att han skulle omhänderta mig..... å det är ju lite i tvång i det hela!

• Svar på tråden sex med polis ? nån som haft ?
  • Anonym

Ha ha, hur har du tänkt det då? Skall han ha sex med dig under arbetstid? Man går liksom inte hem med uniform, handfängsel och batong...

Är själv polis och jag är då inte våldsammare än någon annan...

• pumbis
    Haha.. För att påbörja mitt svar till dig TS så är en polis i uniform en helt vanlig människa precis som du och jag. Ingenting mer med det, och en polisuniform är inte märkvärdigare än en man i fångsdräkt, eller en man i brandmanskostym, byggarbetskläder, pilotunifrom eller varför inte millitärkläder? Men jag förstår din tanke TS. Man tänder självklart på olika saker.. Men som sagt, antingen är han lika hård och brutal som han annars är vid omhändertagandet vid diverse fångar etc.. Eller så är han mjuk, omhändertagande och omtänksam och ser efter dig och dina behov. Eller så ligger han död som en fisk och låter dig ta alla inseativen?

Att anmäla honom för våltäckt kanske inte är så smart då du faktiskt själv valt att vara med på noterna. Men om han till råga på allt använder sina handbojor på dig och har sex med dig fast du skrikit NEJ. Så är detta våldtäckt och du borde anmäla honom eftersom ett NEJ alltid är och kommer förbli ett NEJ!

Men som sagt, jag tycker du ska göra upp ett så kallat "rollspel" med denna "polis" innan ni påbörjar er så kallade sexlek.. Du borde tala om för honom att du vill ha ett "START och STOPP ord" så han vet när han ska ta för sig lite mer och även när han ska sluta.. Och använder han sina handbojar på dig så ska du ju självklart använda dig av ditt stopp ord om du tycker att han är för hårdhänt mot dig etc. Sen är det väll bara att påbörja er så kallade sexlek... Tror inte det är så "up in the blue" mer än vad man annars kan uppnå med en kille man är förälskad i... Men upp till dig och upp till dina erfarenheter, upplevelser och uppfattningar.. KÖR PÅ!

LYCKA TILL! :)
    Anonym skrev 2010-09-08 23:50:18 följande:
    Ha ha, hur har du tänkt det då? Skall han ha sex med dig under arbetstid? Man går liksom inte hem med uniform, handfängsel och batong...

Är själv polis och jag är då inte våldsammare än någon annan...
    wiiiiiiiie en polis på FL det var inte dåligt=)

HAhah nä han skulle  isåfall ta med sig d från jobbet.. å sen komma till mig å ha på sig det under jackan typ

Okej nä bara tänkte för då jag tidigare blivit omhändertagen på riktigt då jag enligt polisen varit för berusad,

så har det gått hett till utan att jag gjort nått motstånd annat än att säga att jag inte vill åka med!!!!
  • pumbis
    Och för att tillägga det jag glömde, en polis har inte alla sin utrustning privat som han annars använder i sin tjänst. Så som pistol, skyddsväst, batong/fjäderbatong, pepparspray etc.. Kanske möjligtvis mössan, jackan och byxorna. Om ens det.. Men finns ju annars de där "sex shops" kläderna där du får en ditmålad batong på tröjan, en pistol i midjan på tröjan och en polisbricka på bröstet..;) kanske skulle vart nått? :P
  • Anonym (polisfrun)

Min man är polis och i början tyckte jag alltid att han var lite extra het när jag såg honom i uniformen, så visst är det något lite speciellt med det. Sen så har han den ju inte hemma...

MEN som tidigare skrivits så ska man skilja på sak och person, eller snarare uniform och person. Hur är den där 42 åringen i övrigt? Någon du tänder på? Känner du att det finns fysisk attraktion mellan er utan det faktum att hans yrkeskläder attraherar dig? 
    Eller är han en vanlig gubbe dubbelt så gammal som dig....? 

Anonym (polisfrun) skrev 2010-09-09 00:01:06 följande:
    Min man är polis och i början tyckte jag alltid att han var lite extra het när jag såg honom i uniformen, så visst är det något lite speciellt med det. Sen så har han den ju inte hemma...

MEN som tidigare skrivits så ska man skilja på sak och person, eller snarare uniform och person. Hur är den där 42 åringen i övrigt? Någon du tänder på? Känner du att det finns fysisk attraktion mellan er utan det faktum att hans yrkeskläder attraherar dig? 
    Eller är han en vanlig gubbe dubbelt så gammal som dig....? 
    lyckos dig girl=)

att han är polis är det som får mig att villja ha sex med honom!!!
    sen han var ju inte ful iaf!

men utan hans uniform nääääää då hade jag inte velat.

men han sa att han kunde smuggla med sig den hem.. +  allt annat utom vapen då såklart..
    pumbis skrev 2010-09-08 23:55:01 följande:
    Haha.. För att påbörja mitt svar till dig TS så är en polis i uniform en helt vanlig människa precis som du och jag. Ingenting mer med det, och en polisuniform är inte märkvärdigare än en man i fångsdräkt, eller en man i brandmanskostym, byggarbetskläder, pilotunifrom eller varför inte millitärkläder? Men jag förstår din tanke TS. Man tänder självklart på olika saker.. Men som sagt, antingen är han lika hård och brutal som han annars är vid omhändertagandet vid diverse fångar etc.. Eller så är han mjuk, omhändertagande och omtänksam och ser efter dig och dina behov. Eller så ligger han död som en fisk och låter dig ta alla inseativen?

Att anmäla honom för våltäckt kanske inte är så smart då du faktiskt själv valt att vara med på noterna. Men om han till råga på allt använder sina handbojor på dig och har sex med dig fast du skrikit NEJ. Så är detta våldtäckt och du borde anmäla honom eftersom ett NEJ alltid är och kommer förbli ett NEJ!

Men som sagt, jag tycker du ska göra upp ett så kallat "rollspel" med denna "polis" innan ni påbörjar er så kallade sexlek.. Du borde tala om för honom att du vill ha ett "START och STOPP ord" så han vet när han ska ta för sig lite mer och även när han ska sluta.. Och använder han sina handbojar på dig så ska du ju självklart använda dig av ditt stopp ord om du tycker att han är för hårdhänt mot dig etc. Sen är det väll bara att påbörja er så kallade sexlek... Tror inte det är så "up in the blue" mer än vad man annars kan uppnå med en kille man är förälskad i... Men upp till dig och upp till dina erfarenheter, upplevelser och uppfattningar.. KÖR PÅ!

LYCKA TILL! :)
     okej ! BARA det man hört att  vakter å poliser är hårda i sängen, gillar att låtsas att dom är i tjänst osv
            å vakter kan jag säga det STÄMMER!    poliser vet jag inte men känns som att dom borde ju åxå vara det...
         iaf denna. På hans ord värkar det så iaf..

TACK=)
  • Anonym

Jag håller med dig TS Poliser är sexiga.
    Jag såg en mörk Polis igår som va sååååå otroligt snygg honom hade jag aldrig tackat nej till.
    Jag skulle gärna dejta en polis men har aldrig lyckats hitta ngn.

• Anonym (polisfrun)

Tror det här med att poliser är hårdhänta är en skröna... Givetvis finns det poliser som gillar hårdare tag men det gör även vissa brevbärare. Tror det flesta poliser i yttre tjänst får nog av maktutövande på jobbet!  

Men vem vet...  du kan ju alltid lägga ut din förfrågan här  polisman.se  så kanske du får napp? 
    Lycka till  

• trötta mamma

Jag kan säga att jag hade det med en polis han var i tjänst,och vi gjorde det i ett litet lager:) det var sååå sexigt

Svar på tråden sex med polis ? nån som haft ?