pumbis skrev 2010-09-08 23:55:01 följande:
Haha.. För att påbörja mitt svar till dig TS så är en polis i uniform en helt vanlig människa precis som du och jag. Ingenting mer med det, och en polisuniform är inte märkvärdigare än en man i fångsdräkt, eller en man i brandmanskostym, byggarbetskläder, pilotunifrom eller varför inte millitärkläder? Men jag förstår din tanke TS. Man tänder självklart på olika saker.. Men som sagt, antingen är han lika hård och brutal som han annars är vid omhändertagandet vid diverse fångar etc.. Eller så är han mjuk, omhändertagande och omtänksam och ser efter dig och dina behov. Eller så ligger han död som en fisk och låter dig ta alla inseativen?
Att anmäla honom för våltäckt kanske inte är så smart då du faktiskt själv valt att vara med på noterna. Men om han till råga på allt använder sina handbojor på dig och har sex med dig fast du skrikit NEJ. Så är detta våldtäckt och du borde anmäla honom eftersom ett NEJ alltid är och kommer förbli ett NEJ!
Men som sagt, jag tycker du ska göra upp ett så kallat "rollspel" med denna "polis" innan ni påbörjar er så kallade sexlek.. Du borde tala om för honom att du vill ha ett "START och STOPP ord" så han vet när han ska ta för sig lite mer och även när han ska sluta.. Och använder han sina handbojar på dig så ska du ju självklart använda dig av ditt stopp ord om du tycker att han är för hårdhänt mot dig etc. Sen är det väll bara att påbörja er så kallade sexlek... Tror inte det är så "up in the blue" mer än vad man annars kan uppnå med en kille man är förälskad i... Men upp till dig och upp till dina erfarenheter, upplevelser och uppfattningar.. KÖR PÅ!
LYCKA TILL! :)
okej ! BARA det man hört att vakter å poliser är hårda i sängen, gillar att låtsas att dom är i tjänst osv
å vakter kan jag säga det STÄMMER! poliser vet jag inte men känns som att dom borde ju åxå vara det...
iaf denna. På hans ord värkar det så iaf..
TACK=)