Vi tycker olika om precis ALLT. snälla hjälp!
Jag har en pojkvän sedan ca 3 månader tillbaka. Allt är bra mellan oss, vi tycker om varandra och har väldigt roligt ihop.. Nu har vi börjat prata om att flytta ihop, och jag inser att det här kommer bli väldigt jobbigt, då vi tycker olika om precis ALLT! Visst, man får kompromissa, men, det är verkligen skitjobbigt när vi har totalt olika smak.
Jag gillar vitt, och han gillar färg. Mycket färg. Helst starka färger som knallblått och rött.
- Jag har sagt att jag kan tänka mig vita väggar med någon fondvägg i en inte allt för extrem färg.. men han ville inte riktigt gå med på det.
Jag gillar "vanliga" gardiner (som är veckade och hänger, eller inga gardiner alls) han vill bara ha gardinkappor. helst i färg med något mönster på. Typ rutor eller prickar.
Jag gillar träpersienner, vita såklart. Han vill ha rullgardin.
Jag vill ha vita möbler, eller om jag måste ha nåt annat så väljer jag valnöt. Han vill bara ha ek.
Han vill ha skinnsoffa, jag vill ha tyg.
Han gillar takfläktar, jag avskyr takfläktar..
Listan kan göras lång. Vi är inte ense om någonting. Vi båda gillar inredning och tycker det är viktigt att man trivs i sitt hem, så det är verkligen skitsvårt att ens komma överrens. Våra åsikter är milslångt ifrån varandra.
Jag gillar det som är ljust och lantligt, han tycker det är en tjejstil. medans jag skulle beskriva hans stil som.. -95. ungefär.
Någon som har tips och råd??
Snälla hjälp!