• Svar på tråden Billiga blöjor pampers och libero
  • TinkyWinky

men e billigt här med ;) Iaf här då jag oftast köper blöjor då jag handar mat o får då ett paket för 89:- och sen sätter jag in på liberos hemsida o just nu har jag en check på 50 kr rabatt på ett paket blöjor, o tar jag den samtiigt som jag handlar så blir dte ju 39:- för ett paket .. 

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • isprinsessen

Jeg har värt å kjöpt ett års forbruk av blöjor, och da har jeg regnet med 8 blöjor om dagen, det kostet meg 1600 svenske kr....  121 pakker blöjor.

Det var bare ment som ett tips til de som  bor i närheten av grensen eller ville gjöre ett lite blöje kupp..

• emilysvensson

Vi funderar på att åka över och köpa lite blöjor. Men hur tänkte du när du räknade fram en årsförbrukning?

Hälsn. Emily

• Liten M

Är de strikta med att man bara får köpa 4 paket per gång? Bor rätt nära gränsen och funderar på att ta mig en tur till Norge =)

• Jumjum A O

Liten M: Man får tydligen inte köpa fler än 4pkt iaf på KIWI, men man får gå in flera gånger! Å det gör jag gärna när man får blöjorna så billigt! :))

• isprinsessen

Jeg har to kort jeg brukte, jeg sa jeg skulle kjöpe for en kompis om de sa det bare var 4 per gang...  de fleste bryr seg ikke om man tar med 8 pakker, jeg klarte å få 150 pakker på 3 dager, jeg regnet 8 blöjor, bare for å vöre 100% sikker på at j det ble nok...

• norgesessan

Vi bor långt bort, men ska få en leverans när vi får besök
    Dom har redan handlat har jag för mig...Vet inte hur mycket.

Fick en massa i sommar med, då var det fotbollblöjorna man fick billigt i storpack...(2 av våra paket, eftersom paketen bara är halva storleken i Norge).

Tror det var 4 små i paketet...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Liten M
    Jumjum A O skrev 2010-09-24 17:28:30 följande:
    Liten M: Man får tydligen inte köpa fler än 4pkt iaf på KIWI, men man får gå in flera gånger! Å det gör jag gärna när man får blöjorna så billigt! :))
    Åh, då lär jag gå in flera gånger nästa gång jag är där! Gillade KIWI starkt måste jag säga, var där i helgen och fyndade blöjor och barnmat
  • lellsmöla

men kiwis egna märke då ??? Maxi eller va de hette ä de bra. för de kosta ju 5 kr paketet

• norgesessan

14 blöjpaket blev det på oss Så 7 svenska paket...

• norgesessan

5 kr. paketet? Jamförd med Libero som kostar kring 40-50, och nu 20-25?
    HAde nog inte ens testat det, har inte hört om det, men jag är ju nästan aldrig i Norge häller...

• Sarah84

Ja skulle man ha nära att åka över så.. Men för oss skulle det aboslut inte löna sig, skulle bli dyra blöjor i slutändan =)

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Liten M
    lellsmöla skrev 2010-10-16 12:59:47 följande:
    men kiwis egna märke då ??? Maxi eller va de hette ä de bra. för de kosta ju 5 kr paketet
    De är inte lika stretchiga som libero eller pampers och duger inte enligt mig som nattblöja men funkar under dagen
Svar på tråden Billiga blöjor pampers och libero