• mallebralle

Gravida, se hit - Oömma bröst innan BIM?

Någon som brukar ha ömma bröst innan BIM som inte fick det den månaden ni blev gravida.

Ska nämligen ha mens på tisdag och brukar ha svinonda bröst direkt efter ÄL till mens. Men har inte det denna månad. Hoppas såklart det tagit sig efter snart två år försök :)
    Drömma kan man ju..

Någon? ;P

KRAM!

• Svar på tråden Gravida, se hit - Oömma bröst innan BIM?
  • mallebralle

liminka: GRATTIS !!! :) vad har du för symtom som fick dig att testa? BIM idag eller? Grattis återigen :D

• magda102

Jag hade jätteont med första med nu den andre kände jag ingen symtom alls o det hade jag varje gång innan plus nu med andra. Hoppas du får ett plus o grattis till dig som plussade idag :)

• Alux

Jag hade tvärt om, ända sen jag blev gravid, alltså innan jag ens visste eller tänkte tanken själv så hade jag ömma bröst, så haft konstans ont i brösten i 9 veckor :P

• lillians mamma

Hej!

Jag brukar ha ömma bröst innan mens och ont av mensvärk. Men det som fick mig att börja undra när jag väntade min dotter, var att alla mina "menssymptom" uteblev. Och ja jag  var ju gravid så det var därför. Gjorde dock två negativa test innan jag plussade på BIM14

• isolande
    mallebralle skrev 2010-09-09 17:56:44 följande:
    liminka: GRATTIS !!! :) vad har du för symtom som fick dig att testa? BIM idag eller? Grattis återigen :D
    Tackar! Blev förlovad oxå Skrattande

Vi prickade in ÄL helt klockrent och eftersom vi är extremt fertila i min familj (min mormor va gravid sista gången vid 47 och morsan kom i klimakteriet när hon va 58, syrran blev gravid på första försöket, jag blev på smällen med ett ONS för hundra år sen...ja...ni fattar...) så anade jag att chansen var stor att det blev nåt.

Mitt först konstiga jag tänkte på var att jag kände min egen kisslukt när jag gick på toa. Sen fick jag som lätt mensvärk i nedre delen av magen som hängde i, det kom liksom inte i vågor som det brukar. Och gaser....my god.... vräkte dessutom i mig en glass en em när jag kom hem från jobbet för att jag va så hungrig. Jag riktigt kastade mig in i frysen och tryckte i mig den. Inget jag brukar göra i normala fall, ha, ha, ha!
  • Moi Je Joue

jag hade så, brukar ha svinont nästan direkt efter äl fram till mens men hade bara lite ömma bröst innan jag plussade :)

• lolisossa89

jag har BIM nu i dagarna, lite osäker, min mensverk har heller inte kommit igång &  brukar ha jätte ont. Men har däremot ont i ryggslutet & lite illamående .
    Vill ändå inte hoppas för mkt .. men hoppas mensen inte kommer..
    lycka till

• Gris78

Hm...har känt av bröstvärk sedan äl,  kanske några några dagar innan tom (inte helt säker).  Iallafall håller det i sig än.  BIM 19/9 det ilade till ordentligt i nedre delarna av magen (tjejmagen) häromkvällen. En ny upplevelse för min del. 

:)

Svar på tråden Gravida, se hit - Oömma bröst innan BIM?