• Gostosa

Ni med mixade mulatter. När er fick bebise färg?

Min mamma är vit o pappa svart. Mitt barns pappa är jugge ljus i hyn men mörka ögon o hår. Värt barn e ganska ljust just nu.

Jag är lite nyfiken på när mixade barn börjar bli lite mörkare i hyn, om det nu ska bli så?

• Svar på tråden Ni med mixade mulatter. När er fick bebise färg?
  • Setimba
    Det är olika hur mycket färg barnen får beroende på hur starka gener, piggmet osv man själv har o hur mycket barnen får av vardera förälder. Våra är ganska så ljusa men mycket av kenaynska drag Jag Jugge o min sambo är Kenyan. Skiljer från barn till barn med, Har tre nu, två lite mörkare en lite ljusare i hyn men mörkare hår Riktigt kul hur olika det kan bli..... Färgen kunde man se ganska tidigt, finns redan lite från början.
  • Thalis

Min mamma är vit och pappa svart,min man är en vit nordbo och vår son som är 30 månader är som sin far.
    Sonen fick lite färg i somras men den har redan bleknat.
    Jag tror inte att han kommer att bli särskilt mörk.
    Så här ser han ut.

HPIM1719.JPG

Snart mamma- igen!!
  • Gostosa
    Setimba skrev 2010-09-09 21:41:42 följande:
    Det är olika hur mycket färg barnen får beroende på hur starka gener, piggmet osv man själv har o hur mycket barnen får av vardera förälder. Våra är ganska så ljusa men mycket av kenaynska drag Jag Jugge o min sambo är Kenyan. Skiljer från barn till barn med, Har tre nu, två lite mörkare en lite ljusare i hyn men mörkare hår Riktigt kul hur olika det kan bli..... Färgen kunde man se ganska tidigt, finns redan lite från början.
    Guuud så söt Damian är, verkligen. Min son är inte alls lika mörk som honom, jag hoppas att han får lite mer färg än vad han har nu, han är ju bara 20 dagar gamal så det kanske kommer lite senare =)
  • emma enhörning
    Setimba skrev 2010-09-09 21:41:42 följande:
    Men guuud, i ditt galler finns det på sidan två en bild på "dina älsklingar" när de sover. Precis såna bilder får mig att vilja ha en liten till...
    Annars kan jag inte tillföra tråden så mycket då mina barns pappa är finne.
  • Thalis

Fast barn till mulatter kan komma ut i alla färger!!
    Hihihihi

Snart mamma- igen!!
  • Thalis

Det här är min son,förra bilden syns inte.
    Han har inte ändrat färger mer än att han är mer rödblond än blond.

Snart mamma- igen!!
  • Gostosa

Japp jag vet, han e världens sötaste min lille son så det kvittar om han blir mörkare el inte.

• Thalis
    Gostosa skrev 2010-09-11 22:15:23 följande:

Japp jag vet, han e världens sötaste min lille son så det kvittar om han blir mörkare el inte.

Klart att han är!!
    Snart mamma- igen!!
Svar på tråden Ni med mixade mulatter. När er fick bebise färg?