ont i halva huvudet....(LÅNGT)
jag har en längre tid haft problem med huvudvärk, har någon gång fått söka akut för det... men det har aldrig hittats något fel. migrän är det inte, varken enligt mej eller läkare. alla värden är bra, dock får jag något förhöjt blodtryck, (från jättelågt till normalt) men det kan ju kanske förklaras av smärtan, jag har så ont att knäna viker sig.
värktabletter tar bara den yttersta udden av smärtan.. (har receptbelagda smärtstillande, har fått testa flera olika sorter)
läkarna har ingen annan förklaring än att det är spänningshuvudvärk, (som kommer från min whiplashskadade nacke) och att det är bara att stå ut.... "för inget vi gör hjälper säger du ju *djuuup suck* " säger läkarna...
det var lite bakgrundsinfo.
jag har fått lite nya symptom eller vad man ska kalla det på sistone, har fått dålig balans, så fort jag vänder mig snabbt så svajar hela världen en sekund eller två och när huvudvärken är som värst så lyder inte benen fullt ut..snubblar och har mig...benen domnar/somnar så fort jag sitter ner.
idag har jag haft huvudvärk hela dagen, vilade en stund när jag kom hem och huvudvärken lättade lite, men när jag gick ut med hunden så fick jag fruktansvärt ont i huvudet igen, men väldigt tydligt enbart på vänster sida i huvudet. det håller i sig fortfarande...
-vänsterhanden släpar efter högerhanden nu när jag skriver. Jag är vänsterhänt!
Är det nu jag ska bli orolig?