Känner vibbar... blickar möts...
Hej jag har ett dillemma... Det är så att jag är gift och älskar min man såklart!!
Men jag är också Bi och känner starkt för andra kvinnor rent sexuellt men också personligeten spelar iin!
Nu är det så att jag har träffat en kvinna, var kan jag inte säga och redan från första gången jag såg och pratade med henne kännde jag att jag attraherades enormt av henne... Hon har en fin personlighet och är otrloligt sexig... Fom denna veckan och ett tag frammåt ska hon dessutom vara min "kurs" ledare... Ja, jag tyckte sist att jag fick små blickar av henne... att hon fastnade med blicken i mina ögn så där ni vet... Vet eg inte hur jag ska förklara men när våra blickar möttes känndes det som om vi villa säga något till varandra....
Kan det vara så att hon känner samma sorts dragning till mig eller är det bara för att jag känner mig attraherad som jag upplever det så här??!
Ska tillägga att jag brukar kunna känna av om någon är intresserad... men i detta fallet är jag osäker... vill ju såå jävla gärna att det ska vara så... så tror ni att jag inbillar mig??