• Anonym (attraherad)

Känner vibbar... blickar möts...

Hej jag har ett dillemma... Det är så att jag är gift och älskar min man såklart!!
    Men jag är också Bi och känner starkt för andra kvinnor rent sexuellt men också personligeten spelar iin!

Nu är det så att jag har träffat en kvinna, var kan jag inte säga och redan från första gången jag såg och pratade med henne kännde jag att jag attraherades enormt av henne...  Hon har en fin personlighet och är otrloligt sexig... Fom denna veckan och ett tag frammåt ska hon dessutom vara min "kurs" ledare... Ja, jag tyckte sist att jag fick små blickar av henne... att hon fastnade med blicken i mina ögn så där ni vet... Vet eg inte hur jag ska förklara men när våra blickar möttes känndes det som om vi villa säga något till varandra....

Kan det vara så att hon känner samma sorts dragning till mig eller är det bara för att jag känner mig attraherad som jag upplever det så här??!

Ska tillägga att jag brukar kunna känna av om någon är intresserad... men i detta fallet är jag osäker... vill ju såå jävla gärna att det ska vara så... så tror ni att jag inbillar mig??

• Svar på tråden Känner vibbar... blickar möts...
  • jfsebastian

Det kan nog bara den som sett er svara på, eller du själv.

Lycka till hur du än gör.

Antar att din man skulle tycka du var otrogen även om det var med en tjej (om inte han var med), så ha det i bakhuvudet.

• Anonym (attraherad)

Ja jag vet ju vad JAG känner för henne...

Kanske någon med erfarenhet kan svara på om man har lätt för att misstolka i sånna situationer? Inbillar jag mig bara för att jag så gärna vill att hon ska attraheras av mig liksom...

Min man är full medveten om att jag är bi och ser inte det som otrohet... Tjejerna har något som han aldrig kommer att kunna ge mig... så han tycker faktiskt att det är helt okaj! ;) Jag älsakr honom och thats it... =)

• Anonym (attraherad)

Puffar*

• Mecilia

Vet precis hur du känner... har varit i samma sits själv ett antal gånger!!
    Försök läsa av läget lite nästa gång ni ses.. om det finns möjlighet så klart!!

Spännande dettta ju!

Uppdatera gärna ;)

• zannah

Jag tror att hon känner som du, så brukar de ju vara med män, om de e intresserade. tror inte de e annorlunda två kvinnor emellan!!
    Du kan ju stann kvar lite efter kursen o fråga nått eller ta henne åt sidan lite o fråga om nått angående kursen som hon leder för att komma lite närmre rent fysiskt, då brukar de kännas om attraktionen e ömsesidig...
     ett tips o lycka till :)

• Anonym

Blir avundsjuk ;o) är i samma sits som dig, jag är bor ihop men min karl sen några år tillbaka och älskar honom över allt annat! jag är också bi och min karl ser det inte heller som otrohet om jag skulle vara med en kvinna, under förutsättning att jag inte smyger med det bakom ryggen på honom naturligtvis!

Jag tror att de vibbar du känner mellan er mycket väl kan stämma, magkänslan brukar oftast stämma =o)
    Tycker du fått bra tips i tidigare kommentarer, lycka till och uppdatera oss gärna om hur det går! ;o)

• Anonym (attraherad)

Oj har helt glömt bort tråden.. hihi

Jag har läst och begrundar era tips.. har ju träffat på henne ett antal gånger till sen ni har svarat och kan fortfarande inte avgöra hennes blickar.. men hon tittar när jag tittar bort och jag ser att hon rodnar i mellan åt...

Ibland fastnar hennes blick på mig "allt för länge"... om ni fårstår vad jag menar ;)
    Svårt att haffa henne efterår då hon försvinner så fort... svårt att få lite närmre kontakt när utrymmet inte finns...

hmmm men det är helt säkert så att hon Känner/tycker eller tänker något om mig på ett possiivt sett...

Hon är så fiin =) Äldre än mig... men har en helt fantastisk personlighet och utstrålning... och vackra ögon!
    Oj en hel roman snart...

Hur ska jag gå vidare här i från?

Hur hade ni gått till väga...?

Jag VILL JU HA HENNE!!! Hehe :-0

Hoppas på några trevliga tips.. eller någon sm har erfarenhet??

(anonym)-- Bli inte avundsjuk... den här situationen är ju SKIIIIT jobbig!! hahaha

• Anonym

Gå fram till henne och småprata lite. Fråga om ni kan gå ut och ta en fika. Lycka till.

• Anonym (attraherad)

Träffade henne i veckan..    Skrattande

Det ges ju liksom inte riktigt möjlighet att småprata lite... Eller bjuda ut på fika... Flört
    Känner också att jag inte vill "göra mig till" för mkt för henne... Hon är ju bara en kvinna som jag tycker är Otroligt attraktiv och bara vill ha i säng hi hi

Meen.. blickarna är kvar...  Och nog kan ni tro att det pirrar i magen när man kommer in i rummet och möts av hennes vackra ögon... Skäms

• Anonym (bibibi)

OK, nu har det gått ett tag till, har du fått mer kontakt?

• Anonym (...)

#Puffar#

Vill gära höra hur det gått!!!???

• Misspetig

Ja.. det är då jag som är TS...  Tänkte va fan spelar det för roll liksom, inen som vet vem jag är ändå ju! Tungan ute

Hmm ja hur har det gått, vet inte riktigt vad jag ska svara! Träffar ju henne på kursen, inte mer än så. Känner fortfarande som innan.. alltså otroligt attraherad av henne! Hon blir bara vackrare för varje gång jag ser henne...
    Hon är lite äldre än mig och det är svårt att få kontakt faktiskt...

Skulle vilja läsa hennes tankar... he he Jag har "rullat iväg en boll" sen vet man ju aldrig hur hon läser det hela!

Nåväl... detta lär nog stanna vid en fantasi, tyvärr!

Ha det så bra alla!!

Svar på tråden Känner vibbar... blickar möts...