• majorna32

Tavlor till hemmet?

Någon som har tips vart jag kan köpa posters, affischer etc i Göteborg som jag sedan kan rama in och sätta upp som tavlor i min bostad? Jag var inne i en rambutik här i majorna och såg flera trevliga motiv som butiken inte sålde men som butiken ramade in åt kunder. Gallerix har jag varit på, men hittade inget av intresse...

• Svar på tråden Tavlor till hemmet?
  • roccan

Hej

Jag bedriver en verksamhet som heter Crelart

Titta gärna på www.crelart.com

Hoppas du hittar något där

Mvh

Christoffer

• helenaltv
    majorna32 skrev 2010-09-10 19:50:07 följande:
    Någon som har tips vart jag kan köpa posters, affischer etc i Göteborg som jag sedan kan rama in och sätta upp som tavlor i min bostad? Jag var inne i en rambutik här i majorna och såg flera trevliga motiv som butiken inte sålde men som butiken ramade in åt kunder. Gallerix har jag varit på, men hittade inget av intresse...
    prova se på www.gallerina.se där är mer än 8000 tavlor med olika pris och Otrolig bra kvalité!
  • Morden age

www.putitonyourwall.se har lite mer unika motiv än tex. Gallerix. Nästan alla format är standard så det är inte så svårt att hitta en billig ram på t.ex. IKEA som passar till.

• Mrs Statham

Varför inte gå in på deviantart? Där hittar man alltid något superhäftigt,
    Låta gallerix förstora upp på duk (eller annat) och rama in??? 

• GAskefalk

Picasso Chagalle Mirou. Dali kanske ?

• Ärtan05

Hittade just massor av roliga posters på www.barnvanligt.nu för både barn och vuxna, där man kan välja text själv, tex med ortsnamn som betyder mycket för en, eller snygga färdiga motiv. Dessutom hade de fraktfirtt denna vecka...jag har precis beställt dessa 2!

Svar på tråden Tavlor till hemmet?