• Anonym

brukar du smyg dricka på krog toan?

hörde en kompis som sa sig gör det, hon hade vin i handväskan och drack det inne på toan.

men hallååå är det normarlt att gö så?

• Svar på tråden brukar du smyg dricka på krog toan?
  • kg8

Har aldrig kommit på tanken ens faktiskt

• Anonym (inte längre)

Hi, hi det hände när jag var yngre. Inte nu längre. Men vi drack sprit ur en liten plunta.

• Anonym (Men)

Men är det så?Det trodde jag inte.

• MarKatta76

När jag var mycket yngre så gjorde jag det xD Man tog (lite diskret) ut sin stora väska från garderoben en gång i timmen och gick in ett gäng på toa..;) Var på festival nu i sommar och då hade jag med mig vin in på området i en större handväska, men annars gör jag inte så ute numer.

• LoveKiller

Har aldrig gjort det, men har tanken i bland.
    Här kollar de dock väskorna i entrén så det skulle inte funka i allafall.
    Normalt och normalt.. vad är det egentligen?!

Inget mina vänner gör det vad jag vet. Men hade en tid för många år sedan då vi var för unga för krogen. Då satt vi på McDonalds och drack på helgkvällarna. Bara att hälla i muggarna under bordet. Funka finfint!

• Anonym (klart)

klart som bara den, man smugglar med sig typ en vattenflaska som man har i handväskan med sprit i, sen så köper man bara cola typ coh sen går in på toa och häller i sin egen sprit

• Emeraldy

Haha, vi gjorde faktiskt så när jag var 18 och precis hade börjat gå på krogen Fattig var man, och ut skulle man ju varje helg, så vi gick in tidigt på krogen, innan de började ta inträde. Då var det ju inget folk där, och det var ju inget kul, så vi kom på idén att ta med oss massa dricka och så låste vi in oss på en stor handikapptoa och satt där ett bra tag och drack och hade - faktiskt - jäkligt skoj

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Nej, men gjorde det när jag var yngre på ungdomsdisco då jag var 15 år. Folköl på toan vart det då.Fast nu för tiden så kollar de ens väskor, så det är inte lönt att ta med sig något in. Alltså riktiga pubar och nattklubbar då.

• Anonym

Har hänt! tagit med öl och köpt en öl i baren och sedan fyllt på under bordet 2-3 ggr..

• Anonym (självklart)

Ja, visst!

Alltid en plunta i väskan när man var på krogen upp till 25 års-åldern, sen avtog det och upphörde helt innan 30. :)

Svar på tråden brukar du smyg dricka på krog toan?