• Anonym (Vill inte!!)

Tjuvtittat i partners mobil..

Av naan jaevla anledning saa tittade jag igenom min partners mess i foerra veckan, och jag aangrade mig saa fort jag gjort det.
    Han hade naagra sms fraan sitt ex, vilket jag visste om foer de har kontakt ibland, inget skumt med det.
    Men han hade ocksaa mess fran en annan tjej som jag ALDRIG har hoert talas om. Hon skrev naagot i stil med "OOh det ska bli saa roligt att komma till *(staden vi bor i)* jag laengtar saaa mycket"..
    Sen var det aeven mess fraan henne fraan naer han varit paa krogen "Foerlaat att jag inte svarade, hade inga pengar paa mobilen"
    Jag har blivit skitnojjig och aangrar totalt att jag ens tittade, men nu har jag ju faatt tvaangstankar om vem tjejen aer och varfoer han inte naemt henne..
    Sen upptaeckte jag att han boerjat staenga av mobilen naer han laemnar den ur sin uppsikt....
    Saa nu blev jag aennu mer nojjig!!!

Va fan ska jag goera?? Vi har barn ihop och jag vill verkligen inte bli en sotis och snokande kaerring till flickvaen!!

• Svar på tråden Tjuvtittat i partners mobil..
  • emmelieörebro

Ta upp det med honom? Säg att du började bli misstänksam då han stängde av mobilen ibland och att du sedan kollade på den och fann sms från en okänd kvinna. Var inte arg, utan mer undrande så ska det nog lösa sig!

• Anonym

Du ÄR en sotis och snokande kärring till flickvän. Prata med honom om det. Säg att du snokat.

• Anonym (L)

Påminner om när jag upptäckte att min expojkvän var otrogen. Konfrontera honom med vad du hittat och fråga vad det är som försigår. 

Svar på tråden Tjuvtittat i partners mobil..