• Anonym

Rabbit-Hur använda den? och vad är orgasm?

Som rubriken lyder!
    Hur använder ni er rabbit? (dildo)
    Jag köpte en för några år sen men förstår mig inte riktigt på den.
    Den snurrar ju och "clitoriskaninen" vibrerar...

När jag har "kaninen" mot klitoris e de jätteskönt, men HUR använda både dildon och "kaninen!" samtidigt?
    bara stoppa in dildon och låta den snurra åt de olika hållen o samtidigt ha kaninen igång?
    E de allt liksom??
    Jag måste ju bara ha "juckandet" också!!! Funkar inte för mig annars.
    Använder kaninen som "handtag" när jag vill ha dildon in och ut så att säga. Men då får ju inte klitoris nåt...

Nu känner jag panik! Killen har beställt en till oss och jag vet inte vad jag ska ta mig till!!
    HUR använder ni er??
    Förslag på andra leksaker som är bättre??

Och vad är orgasm egentligen? vad menar ni med det? G-punkten? Bara klitoris? Är båda orgasmer fast olika?

• Svar på tråden Rabbit-Hur använda den? och vad är orgasm?
  • linjes

Har du aldrig fått orgasm eller?

In med dildon o jucka samtidigt som den ligger mot klitoris,det är inga problem att få till 

Snurret behöver man ju inte ha på 

• Anonym (testa själv)

Om du inte har haft orgasm än är det rätt svårt att förklara hur det ska kännas, du VET när du har fått det...

Men jag kan tycka att du ska utforska dig själv i första hand för det låter som om du är lite vilsen om du ursäktar.

Testa att bara smeka dig själv till orgasm, med eller utan dildo. De flesta jag pratat med tycker det är skönare utan "juckandet" men det behöver ju inte vara så för dig. Personligen tycker jag olika maskiner mest är störande, inget är så bra som min egen hand...

Ta dig tid och onanera och hitta vad just du njuter mest av (du behöver ju inte skippa sexet med killen för det)!

Många sköna stunder önskar jag dig!

• Anonym (*)

Om du kommer när du smeker dig själv på klitoris bör du väl känna ett välbefinnande och sen en nöjdhet efter det?

De flesta kvinnor får bara uppleva den sortens orgasm (har för mig att 1/10 aldrig fått orgams öht).

Jag har bara fått vaginal orgasm någon gång (dvs endast mha penis), det hör inte till vanligheterna för de flesta. Men jag fåt lättare klitorisorgasm om jag är ordentligt uppfylld av en stor kuk eller dildo, särskilt bakifrån.

Då får prova dig fram i lugn och ro, lycka till!

• Rumpetroll

De flesta kvinnor kan inte komma genom bara penetration så du får börja att smeka dig under samlaget om du inte redan gör det, så kommer du märka att det blir skönare och känns mer när din kille penetrerar dig

Den där kaninen tror jag inte på. Som du sa så behöver du juckandet och då är inte kaninöronen till hjälp. Prova med en vanlig dildo ist

• enlitenbitkaka

Köp ett vibrerande ägg istället och använd på egen hand tills du fått koll på hur din kropp funkar. Sen använder du det tillsammans med din kille är ni har sex. Rabbits är överreklamerade :) Använd dildo + ägg isf om du vill ha både och.

• Anonym (m)

Kan inget om rabbit men..
    En orgasm är ett antal muskelsammandragningar i slidan, svårt att förklara kännslan för någon som inte har fått det men när man har fått det så vet man, sammandragningarna händer oftast efter stimmulans på klitoris och/eller g-punkten (vaginalt), vissa kvinnor sägs även kunna få orgasm enbart genom stimulans på analen eller brösten men det är ganska ovanligt.

Den vanligaste orgasmen är klitorisorgasmen då bara ca 30% av alla kvinnor kan uppnå orgasm enbart genom g-punkten. Det bästa sättet att lära sig att få en orgasm är att utforska sig själv med fingrar eller sexleksaker för att på så sätt lära sig vad man själv gillar och kan komma av.

• Anonym (Easy Rider)

Jag tycker inte heller så mycket om den roterande varianten. Ger mig inte så mycket  då jag vill fantisera om att jag blir k*****d. Alltså vill jag ha juckandet. Då funkar det bäst att ha på det kraftigaste programmet på klitorisstimulatorn och samtidigt jucka staven ut och in utan att sätta på roterande programmet.

Men det allra skönaste tycker jag är att rida på rabbiten genom att t.ex. sätta den mellan två kuddar i sängen. Då kan jag ändra vinkeln på staven och fixa så att jag antingen rider eller att det känns som att jag blir tagen bakifrån. Skööööönt!! :)

Har redan slitit ut en rabbit på det här sättet. ;)

Svar på tråden Rabbit-Hur använda den? och vad är orgasm?