Nyss satt in kopparspiral - äckliga flytningar (varning för äckel)
Satte in kopparspiral i onsdags, är 18 år och har ett stabilt förhållande o haft i 3 år o kan inte ha nåt annat preventivmedel heller i princip, så det gick bra att sätta in en sån sa dom på ungdomsmottagningen.. Nu är det såhär att jag är rätt så äcklad av flytningarna jag har, i början var det mer okej , mensliknande liksom, men nu, igår och idag då det förhoppningsvis är slutet på blödandet, så har jag haft 2 cm tjocka långa blodiga flytningar, jättetrevligt då man ska kissa och ser detta som ni kanske förstår.. Men är ju inte längesen jag satte in den, men ändå, är rädd för jag ska ha sånna här som NORMALA flytningar efteråt och inte bara då jag blöder?
Jag menar.. är ju inte särskilt mys och ha sex, om man har sådana.. kan ju råka komma en sån tjockis nån gång :(
Förlåt för äckliga detaljer.... men hur har det varit för er? nån som varit med om samma sak?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-15 16:24
1 v sen och blödde alltså i 2-3 dagar, sen slutade det. har dessa slime flytningar nu alltså.. liknar ÄL flytningar, fast i större format då de "tittar ut", brr...