• Anonym (Rödgr­ön väljar­e)
    Äldre 12 Sep 22:54
    1560 visningar
    1 svar
    1
    1560

    varför ställa upp i detta forum?

    Jag måste bara få säga att jag funderar lite över varför man ställer upp i denna typ av forum om man ändå inte ger mer personliga svar än att kopiera text som svar i flera olika trådar/frågor. Svaren på frågorna uteblir och då börjar man så mått undra varför vi ens ska fortsätta fråga?! Jag tycker det är oseriöst.

    Har dock full respekt för ett fullt schema såhär en vecka innan val, men dryga 50 frågor på en månad borde man dock ha förväntat sig då familjeliv är en mycket populär sajt bland framförallt föräldrar. Därav kan du nog spara cltr v när det gäller hur många dagar vi har och hur föräldraförsökringen ser ut i Sverige, är det några som kan det så är det vi här. Tips är att kanske svaradirekt  på frågorna istället!!

  • Svar på tråden varför ställa upp i detta forum?
  • Vänste­rparti­et
    Äldre 13 Sep 11:22
    #1

    Hej!

    Det är tråkigt att du inte är nöjd med svaren.
    Jag kan dock bara redogöra för partiets politik och då blir det självfallet en hel del upprepningar.
    Det är också svårt att ge svar på alla specifika situationer som ni frågeställare redogör för eftersom
    vi inte alltid har färdiga politiska lösningar för alla enskilda fall. Som tjänsteman har jag inte enbart familjelivs sajt att bevaka, vilket ni frågeställare säkert har förståelse för :- )

Svar på tråden varför ställa upp i detta forum?