• camilla 87

Nån med erfarenhet av RFSU Testa-tidigt?

Jag har precis gjort ett grav.test och har använt mig av RFSU Testa-tidigt. Det står att man ska kunna använda det 1 vecka innan BIM, vilket det är idag för mig. Det blev dock inget utslag så antingen är jag inte gravid eller så är det för tidigt testat. Någon som har erfarenhet av detta test och som kanske fått Minus först men senare Plus?
    Känner mig väldigt nedstämd nu efter resultatet Rynkar på näsan

• Svar på tråden Nån med erfarenhet av RFSU Testa-tidigt?
  • Shibby 78

Har precis beställt sådana men inte hunnit testa ännu. Blir oxå nyfiken på svar på din fråga och puffar lite Glad

• camilla 87

Ja.. jag har aldrig använt RFSU's test tidigare, men jag fick inget svagt streck eller så utan det var bara ett kontrollstreck och inget annat. Väldigt tråkigt Rynkar på näsan Tror jag får vänta några dagar och sen testa igen, eller åtminstone vänta till imorn bitti! Har så svårt att vänta på att testa när jag har tester här hemma....

• glitterkornet

Jag vet inte riktigt om jag tror på att ett test är känsligare än andra. Men jag kan ha fel. Jag använde iaf ett sånt test en vecka innan BIM och fick Minus sen en eller om det var två dagar innan BIM så fick jag Plus på en "vanlig" sticka =)

Du får bara vänta några dagar och testa på nytt, för chans finns det fortfarande eftersom det är en vecka kvar till BIM :D

• camilla 87
    glitterkornet skrev 2010-09-13 14:15:51 följande:

Jag vet inte riktigt om jag tror på att ett test är känsligare än andra. Men jag kan ha fel. Jag använde iaf ett sånt test en vecka innan BIM och fick Minus sen en eller om det var två dagar innan BIM så fick jag Plus på en "vanlig" sticka =)

Du får bara vänta några dagar och testa på nytt, för chans finns det fortfarande eftersom det är en vecka kvar till BIM :D

Det var skönt att höra, tack! Då finns det kanske fortfarande hopp ändå Glad{#emotions_dlg.flower}
  • vilms07

Provade RFSU test idag bim-4. Blev spökstreck vilket jag tolkar som neg. Fan, har tidigare plussat på bim-4 med mindre känsliga tester så nu känns det kört. Har ett till test, kanske testar igen om 2 dagar.

• Yiskah

Jag plusade på RFSU testa tidigt på BIM -3, vilket var väldigt väldigt svagt. Jag tokläste igenom de medföljande instruktionerna och det står att så länge det finns minsta antydan till ett streck (utöver kontrollstrecket, såklart) så är man gravid Skrattande

Lycka till, tjejer!

• maddelu

Jag provade rfsu tidiga Bim - 5, visade negativt.
    Har dock plussat idag med rfsus vanliga test Glad Bim +5

Hoppas att du får plus snart!!

• camilla 87

Åh, jag hoppas hoppas hoppas att det tagit sig denna månad. Tog ett nytt test idag BIM-6 men visade ingenting det heller.. Rynkar på näsan Får vänta vidare...

• missworld

jag testade med rfsus testa tidigt igår kväll, fick ett ljusrosa streck direkt. dock försvann det efter ca 15 minuter igen. kan detta bero på att det bara gått 7 dagar sen äl och att det var kvällsurin? jag ska testa igen på måndag men vill inte oroa mig allt för mycket i onödan.

• maddelu
    Gladmissworld skrev 2010-09-18 09:41:22 följande:
    jag testade med rfsus testa tidigt igår kväll, fick ett ljusrosa streck direkt. dock försvann det efter ca 15 minuter igen. kan detta bero på att det bara gått 7 dagar sen äl och att det var kvällsurin? jag ska testa igen på måndag men vill inte oroa mig allt för mycket i onödan.
    jadu, jag vet faktiskt inte! jag har då konstaterat att jag inte litar på deras tidiga test. Men prova testa med morgonurin, å meddela hur det gick Glad
Svar på tråden Nån med erfarenhet av RFSU Testa-tidigt?