jag har förstört vårt förhållande
Hej!
Igår blev jag dumpad av min pojkvän som jag varit tillsammans med i över ett år. Anledningen till det hela var mitt eget beteende. Han har under ett flertal tillfällen sagt till mig att jag måste ändra mig, annars skulle det aldrig funka. Jag hade det hela tiden i bakhuvudet, och försökte verkligen rannsaka mig själv. Men i lördags var vi ute med våra vänner, jag drack lite för mycket och det slutade med att jag betedde mig som en bortskämd unge som var förbannad och oförskämd utan någon som helst anledning egentligen.
Jag vet inte varför jag betedde mig som jag gjorde, och varför jag ville skada honom med vilje. Detta skrämmer mig något enormt.
Under ett flertal tillfällen av vårt förhållande så var jag frustrerad och arg på honom helt obefogat. Jag förstod aldrig att jag gjorde fel, utan det var först efter som jag funderade på varför jag gjort som jag gjorde.
Jag är en väldigt sympatisk människa, och hans välmående var nummer ett för mig hela tiden. Men varför försökte jag hela tiden såra honom medvetet då?
Nu är det kört, och han sa att han aldrig någonsin kommer ge mig ytterligare en chans att förbättra mig. Ångesten över att vara dumpad är fruktansvärd. Men ångesten över att veta att det var jag som orsakade det, och kunde ha motverkat det hela är enorm.
När jag läser igenom detta känner jag mig mest patetisk och bortskämd, och tvivlar på att någon kommer känna igen sig i det hela.. Men jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Jag älskar honom över allt annat, och hade bildligt talat gett mitt högra ben för att få en till vecka med honom.. Men jag vet innerst inne att han kommer aldrig ge mig en till chans.