• EmelieLantz

    Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear

    Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear och tycker att cellulierna minskat eller kanske inte blivit någon skillnad alls?

  • Svar på tråden Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear
  • Jelan

    Jag är ett levande bevis på att Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear faktiskt fungerar precis som de lovar!
     

    Ärligt talat var jag skeptisk när jag beställde dem men ville ge dem en chans. Speciellt sedan jag efter min andra graviditet (för 10 månader sedan) fick celluliter på ovansidan av mina knän och fler  på baksidan lår. 

    Jag beställde ett par med hög midja och ett par leggings och efter två veckor såg både maken och jag stor skillnad. Nu har jag använt dem i 35 dagar och i stort sett är alla mina celluliter väck + att jag gått ner över en storlek i kläder!!
    De är sköna och inte alls varma som många verkar tro. Jag har oftast på mig dem ca 10 timmar om dagen. Leggingsen har jag oftast hemma som "mysbyxor" eller på mig under en snygg tunika eller på mina promenader under ett par vindbyxor. Den höga "cykelbyxmodellen" har jag på mig under byxor, klänningar eller kjolar och de har en slimmande effekt också. Går alltså utan problem att ha på sig de 8 timmar de rekomenderar, iaf inga problem för mig.

    Jag kan prata varmt om den hur länge som helst för jag är så himla nöjd med resultatet. Jag tänker fortsätta att ha på mig dem ca 30 dagar till för att bli riktigt, riktigt snygg!    Sedan kommer jag fortsätta använda dem ändå då specillt den med hög midja som gör att figuren blir så snygg.

    Ha det gott!
    /Jenny

  • Pillemajsan

    hej!!vad kul jenny att det verkligen funkar jag tänker med beställa hem och testa:) men jag får nog köra på den lägre modellen då jag har mindre storlek upptill än nedtill.
    Är dom svåra att få på sig, tänker om dom ska sitta jätte tajt??

  • testardetmesta
    Hejsan!

    Jag har beställt produkten, den har kommit och jag använder den.

    Jag har startat en blogg för de intresserade att följa mig och mina tankar runt produkten.
    Vad som är bra/dåligt, skönt/obekvämt osv...

    Ni får gärna ställa frågor, så svarar jag på allt jag kan! Tysthttp://testardetmesta.webblogg.se/ 

    Välkommen in! 
  • Viewsonic

    Jag vill också testa, men har inte beställt än. Jag föreslog tillverkaren att de skulle göra tröjor med den verksamma substansen endast på armarna så man slipper gäddhänget. De tyckte det var en bra idé. :)

Svar på tråden Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear