• Lejon83

    Fina barnkläder?

    Hej alla föräldrar!

    Vill ha era tips på var man kan handla fina barnkläder på nätet! Dyrt el billigt spelar ingen roll, vill egentligen ha tips på båda delarna!
    Jag har tröttnat på HM, Lindex osv som bara storsatsar på flickkläder och hänger upp lite blåa kläder i ett hörn :(

    Tack för er hjälp!

    Kram! 

  • Svar på tråden Fina barnkläder?
  • mammaNena

    jag köpte wildmango förr, av en återförsäljare här. men nu har hon slutat sälja dessa kläder pga att hon själv skäms för hur dålig kvaliten har blivit :-O och då vill man ju inte köpa dem längre, tyvärr!

    Hon hade dock börjat med en annat märke, www.pompdelux.se/ men JAG vet inte vad det är för kvalite,  hon sa dock att det va bra grejer..

  • ängeln83

    Mina favorit märken är Molo, Katvig, Småfolk och Nova Star, lite dyrare men såå värt det, väljer man dessutom att sälja vidare så är andra handsvärdet kanon, räkna med att få tillbaka minst hälften ialla fall.

    Dock håller jag inte riktigt med dej om Lindex, tycker dom har jätte mycket fint där, köper en hel del till både dottern på snart 1 år och sonen på snart 4 år.


    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Fredriks Mamma
    mammaNena skrev 2010-09-13 21:28:31 följande:
    jag köpte wildmango förr, av en återförsäljare här. men nu har hon slutat sälja dessa kläder pga att hon själv skäms för hur dålig kvaliten har blivit :-O och då vill man ju inte köpa dem längre, tyvärr!

    Hon hade dock börjat med en annat märke, www.pompdelux.se/ men JAG vet inte vad det är för kvalite,  hon sa dock att det va bra grejer..
    Oh, det var nåt nytt.
    Vi har haft en del meandi visningar, få se om säljare svarar på mailet om sån visning!
Svar på tråden Fina barnkläder?