har ni ont vid ägglossning??
har ni ont vid äl?har ni ont vid sex vid äl?
trodde ja haft äl men icke fick ont i brösten ont i äggstockarna och trådiga flytningar.
har ni ont vid äl?har ni ont vid sex vid äl?
trodde ja haft äl men icke fick ont i brösten ont i äggstockarna och trådiga flytningar.
Jag får skitont, mycket värre än mensvärk.
Det molar, ilar, och känns ömt på sidan. Blir ofta illamående.. Ett plus är ju att man vet när man ska hoppa i säng om man vill göra bebis. ;)
Jag kan ha ont i en veckas tid kring ä.l.
Jag får hjärtklappning. ömmande bröst, ont i magen, gråter lätt, o är ruggigt kåt i 3- 4 dagar, så det är nog ingen fara . Men upplever du obehag, så uppsök läkare. Kram.
JAg har molvärk i några dagar och kraftig, huggande smärta vid själva ägglossningen (tror jag i alla fall! )
Man kan ha ont innan ägglossningen, medan äggblåsorna växer till sig, ont när äggblåsan brister och vätskan däri rinner ut i bukhålan och man kan ha ont efteråt då vätskan kan orsaka en liten inflammation. Så, det är ofta svårt att säga bara pga smärtan när själva ägglossningen sker och många ägglossar egentligen inte när de tror att de gör det! Ofta är flytningarna ett säkrare tecken! De är trådiga och hala innan ägglossningen har skett, för att spermierna ska kunna ta sig igenom livmodermunnen och invänta ägget, men ganska snart efter att ägget har lossat återgår flytningarna till det normala.
Glömde... Ont vid sex under ägglossningen är inget ovanligt. Och det kan göra rejält ont.....
har ni ont i båda äggstockana vid äl?
Nej jag får inte ont varken vid ägglossning eller mens.
Ja, jag har det. Det är obehagligt om han hamnar "fel" då gör det till och med ont :(