• MikuAndSaraLi

Hur kontaktar man Det Okända? Har dom någon hemsida?

Jag har ett tag övervägt att kontakta dom - då fenomenen i vårt hem plötsligt slagit om från lugnt samspel till kaos. Speciellt på nätterna.
    Det har gått så långt att jag inte kommer ut ur mitt rum när alla gått och lagt sej.
    Jag känner plötsligt iskyla runt mej när jag sitter i sängen och igår kände jag som ett iskallt finger dra över min hals. Det var såpass att jag vaknade.
    Och nej - inget fönster vad öppet och det blåser inte från ventilationen - ens om det stormar ute.

Så nu undrar jag - det borde väl finnas folk här som varit med i Det Okända?
    Skulle vilja ha deras kontaktinfo.
    Har tvekat på att kontakta dom då det är ganska stökigt här hemma *hostar ursäktande* och inte går att göra så mycket åt.
    Men jag har aldrig varit obehagligt och illa berörd här hemma förut.
    Nu är jag det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-15 10:38
    För dom som bryr sej - dom har nu ringt mej.
    Jag ska maila en lista över vad dom hänt när osv. Ta kort överallt. Och prata med min skeptiska mamma.

• Svar på tråden Hur kontaktar man Det Okända? Har dom någon hemsida?
  • Jezamine

Har du googlat på Det okända?

Jag är INTE avstängd
  • MikuAndSaraLi
    Jezamine skrev 2010-09-14 11:35:55 följande:
    Har du googlat på Det okända?
    ja och jag kommer bara till avsnittsbeskrivningar på tv4.
  • LNE

Tror inte man kan söka förrän dem lägger ut på tv4 att dem söker deltagare. Har för mig att det inte var länge sedan som dem sökte för den säsongen som visas nu.

• Shemira

hmm man skulle kanske söka till dem, händer ganska mycket saker här hemma med fast då vill man ju att Lena eller Terry kommer de är de mest trovärdiga enligt mig =)

• MikuAndSaraLi
    Shemira skrev 2010-09-14 12:06:08 följande:
    hmm man skulle kanske söka till dem, händer ganska mycket saker här hemma med fast då vill man ju att Lena eller Terry kommer de är de mest trovärdiga enligt mig =)
    Jaaa, jag höll på att skriva "Skicka in Jörgen bara! Vemsomhelst utom Jörgen!!"
    Pallar inte med någon som bara grinar och grinar och är så falsk så det verkligen lyser igenom.
    Programmet gjorde en rejäl tabbe med honom.
  • ninan
    MikuAndSaraLi skrev 2010-09-14 12:06:05 följande:
    Jättesvårt! Speciellt när man har en mammig liten 1-åring som vill sitta i knät och pussas och kramas hela tiden - jag ser knappt skärmen x'D
    Glad Känner igen det där! Jag har en liten snart tre-åring som gärna kräver närhet särskilt när man försöker datorisera! Nåväl, hoppas du anmäler dig och att de kommer! Håller med om Jörgen, känns väldigt tillgjord! Lycka till!
  • Shemira
    MikuAndSaraLi skrev 2010-09-14 12:18:07 följande:
    Pallar inte med någon som bara grinar och grinar och är så falsk så det verkligen lyser igenom.
    hehe lätt tycker att han är en liten aning divig med framförallt sedan "akademin till det okända" eller va det programmet hette ne Terry eller Lena dem e mest trovärdiga + att dem får fram mest information i alla fall enligt min åsikt =)
  • MikuAndSaraLi
    MikuAndSaraLi skrev 2010-09-14 12:18:07 följande:
    INTE ska det stå såklart T_T
  • Shemira
    MikuAndSaraLi skrev 2010-09-14 19:56:03 följande:
    INTE ska det stå såklart T_T
    förstod det =)
  • Selfish Geene

Enkelt! Du tänder ett ljus, sätter dig på golvet i ett mörkt rum och tänker intesivt på "det okända" inom 24 timmar kommer dom att kontakta dig!

• lambi xrk

kontakta nordisk film.  det är dem som sänder tv programet  det okända.
    ock dem fins i danmark.  nordisk film.

• E K M A

jag vill att det okända kommer hem till os och ändrar våra liv Skrattande

• karhan8910

sök på google 7:an och sedan när du kommer till deras start sida skriver du det okända och sedan på sök där kommer det en flik lite längre ned "anmäl er " LYCKA TILL

• sofie linder

hej
    täckte om du vill    jäppa  oss   meddet vi har i vår lägenhet
    själva kan vi inte sova för dom  på grund av det här  händer    på natten   fins det  det nån som  kan dett här
    vi själv  har det vad som händer det rör sig   vår lägen het    var snälla    skriv till backa

sofie linder
  • sofie linder

varje  natt  står det nån  och tittar  på oss ner vi sover   
    pluss  att  vi har kort på dom  åg    det släcker  lappa    massa anat   som vi vill ha  jälppa med få bort dom   hällsa   magnus och   sofie linder 

sofie linder
  • zaid88

jag trodde inte på gud ens men när jag bot i en lägenhet som de fanns där okänd  då vart jag intresserad att veta om okända...du kan kontakta mandaeanism  prest eller nån som har läst Ginza boken för de hittar du allt om sånt 

• zaid88

Selfish Geene skrev 2010-09-14 22:20:22 följande:

Enkelt! Du tänder ett ljus, sätter dig på golvet i ett mörkt rum och tänker intesivt på "det okända" inom 24 timmar kommer dom att kontakta dig!

ska man sitta 24 timmar stilla i mörket  eller och  hur kommer dom och konakta mej  
    kommer dom och kontakta mej eller skrämma livet av mej :D

Svar på tråden Hur kontaktar man Det Okända? Har dom någon hemsida?