• Anonym (Mammsen)

Tajtare av geishakulor? någon som har testat?

Öppnade en tråd innan men jag förklarade nog inte så  bra

Det har gått drygt 2 år efter att jag fick barn men har varit dålig med knipövningar.. Fick då tips om att köpa ett par geishakulor
    Jag köpte ett par geishakulor igår som heter pleasurepearls. Det är små kulor med bra tyngd och utan snöre.
    Jag skulle vilja ha lite tips på hur man använder dom, ska man börja med en, hur länge ska dom vara inuti osv.. och jag undrar även hur lång tid det tar innan dom ger resultat

• Svar på tråden Tajtare av geishakulor? någon som har testat?
  • Anonym (En till!)

Kul! Jag har också köpt ett par. Vad väger dina? Och diametern? Jag testade först sådana där smartballs som sitter i ett snöre. Det kändes inte som om det bidde någon träning alls av dem. De var så stora och satt som en propp. Gjorde typ ont att sätta i och dra ut. Jag vill också ha lite träningstips!

• Anonym (Mammsen)
    Anonym (En till!) skrev 2010-09-14 22:54:35 följande:
    Kul! Jag har också köpt ett par. Vad väger dina? Och diametern? Jag testade först sådana där smartballs som sitter i ett snöre. Det kändes inte som om det bidde någon träning alls av dem. De var så stora och satt som en propp. Gjorde typ ont att sätta i och dra ut. Jag vill också ha lite träningstips!
    Oj! vet inte exakt hur stora de är eller vad de väger men jag hörde mig för och fick tips om att just dessa var bra
  • Vildänglarnas mamma

Vet inte om det är sådana jag köpte för flera år sen men de skulle användas vid sex. Tyckte dock inte jag kände någon skillnad och min dåvarande sambo tyckte att de nöp honom. Rynkar på näsan  Så jag tyckte inte att de var någon hit men som sagt kan inte säga om det  är precis samma sort.
    Men de kanske funkar jättebra för dig. Lycka tillSolig

• Anonym

hehehe..
    såna där sexkulor köpte frun o ja för ett par år sen, använde dom en gång.....
    men ja skratta så ja grät....
    stoppa in dom där ganska stora kulorna, sen jäklar gav vi oss på sexet, ingen större skillnad...
    sen när dom skulle ut så fick ja lite friss skratt som vägra ge sig, frun stog nere på toa o hoppade som en galning för en av dom satt fast som berget.....
    men den kom efter ett tag iaf=)

• Anonym (Mammsen)
    Anonym skrev 2010-09-15 19:11:13 följande:
    hehehe..
    såna där sexkulor köpte frun o ja för ett par år sen, använde dom en gång.....
    men ja skratta så ja grät....
    stoppa in dom där ganska stora kulorna, sen jäklar gav vi oss på sexet, ingen större skillnad...
    sen när dom skulle ut så fick ja lite friss skratt som vägra ge sig, frun stog nere på toa o hoppade som en galning för en av dom satt fast som berget.....
    men den kom efter ett tag iaf=)
    haha! ok jag har dock bara köpt dom för att jag ska träna upp mina muskler down there men vem vet..kanske testar vi dom till annat oxå nån gång:-P
  • Anonym (Mammsen)
    Vildänglarnas mamma skrev 2010-09-15 18:40:48 följande:
    Vet inte om det är sådana jag köpte för flera år sen men de skulle användas vid sex. Tyckte dock inte jag kände någon skillnad och min dåvarande sambo tyckte att de nöp honom. Rynkar på näsan  Så jag tyckte inte att de var någon hit men som sagt kan inte säga om det  är precis samma sort.
    Men de kanske funkar jättebra för dig. Lycka tillSolig
    är säkert samma sorts kulor. man kunde använda dom både för träning och för "extra njutning" känns ju lite som om de vore ivägen där inne då
  • 86TiAn82

www.lustjakt.se/Produkt/Pleasure_pearls.aspx

Är det dom?
    Där har du iaf lite tips!
    Fast jag skulle nog rekomendera dom större med en kula innuti typ dom här
    www.lustjakt.se/Katalog/knipkulor/rocknroll_balls.aspx

Om du vill bli tajtare, dom funkar jag lovar!
    Har själv ett par då en kompis jobbar på sexbutik så då får man testa mycket till rabbaterat pris.
    Det som är fördelen med dom är ju att man inte kniper från början utan dom stimulerar muskulaturen iaf.
    Och sen kan man använda dom mindre kulorna!

annars om du bara vill använda dom små är det ju bara att stoppa upp dom och knipa så dom inte faller ut :)

Hoppas du får till det :)

• Anonym (Mammsen)
    86TiAn82 skrev 2010-09-16 12:07:38 följande:
    www.lustjakt.se/Produkt/Pleasure_pearls.aspx

Är det dom?
    Där har du iaf lite tips!
    Fast jag skulle nog rekomendera dom större med en kula innuti typ dom här
    www.lustjakt.se/Katalog/knipkulor/rocknroll_b...

Om du vill bli tajtare, dom funkar jag lovar!
    Har själv ett par då en kompis jobbar på sexbutik så då får man testa mycket till rabbaterat pris.
    Det som är fördelen med dom är ju att man inte kniper från början utan dom stimulerar muskulaturen iaf.
    Och sen kan man använda dom mindre kulorna!

annars om du bara vill använda dom små är det ju bara att stoppa upp dom och knipa så dom inte faller ut :)

Hoppas du får till det :)
    Tack för tipsen. Nu har jag ju iof sig köpt dessa här "pleasure pearls" så jag kör på dom. Jag testade dom igår men sen glömde av att jag hade dom inne:-O jag gick runt med dom i säkert en timme. Jag fick plocka ut dom med fingrarna.. hade jag satt dom fel tro?
  • Anonym (Kniiiip)
    Anonym (En till!) skrev 2010-09-14 22:54:35 följande:
    Grejen med såna med snöre som du upplever som stora är att den lilla kulan som ligger inuti slår emot ytterhöljet då du rör på dig och på så sätt stimuleras musklerna att själva knipa. Man kan alltså stoppa in dom och ta en promenad för bästa träning. Geishakulor är egentligen inte för knipövningar, men har man ett bra tränat underliv så kan man hålla kvar dom och på så sätt så kniper man ju ändå. Men dom är egentligen avsedda för sexuell njutning, dvs man har dom instoppade i sig under samlag, och dom stimulerar då både henne och honom, och kan ge en rejält härlig upplevelse för vissa, medans andra tycker att dom bara klämmer! Så som sagt, smartballs tränar dina muskler utan att du själv behöver knipa och geishakulor måste du knipa om ordentligt hela tiden för att dom inte ska trilla ut (dvs svårt att småknipa utan man får liksom knipa heeela tiden oftast) och är eg för sexuell njutning och inte träning. Ett tips om smartballs var svåra att få i och ut är att använda glidmedel vid införandet.
  • Anonym (Mammsen)
    Anonym (Kniiiip) skrev 2010-09-16 12:25:01 följande:
    Grejen med såna med snöre som du upplever som stora är att den lilla kulan som ligger inuti slår emot ytterhöljet då du rör på dig och på så sätt stimuleras musklerna att själva knipa. Man kan alltså stoppa in dom och ta en promenad för bästa träning. Geishakulor är egentligen inte för knipövningar, men har man ett bra tränat underliv så kan man hålla kvar dom och på så sätt så kniper man ju ändå. Men dom är egentligen avsedda för sexuell njutning, dvs man har dom instoppade i sig under samlag, och dom stimulerar då både henne och honom, och kan ge en rejält härlig upplevelse för vissa, medans andra tycker att dom bara klämmer! Så som sagt, smartballs tränar dina muskler utan att du själv behöver knipa och geishakulor måste du knipa om ordentligt hela tiden för att dom inte ska trilla ut (dvs svårt att småknipa utan man får liksom knipa heeela tiden oftast) och är eg för sexuell njutning och inte träning. Ett tips om smartballs var svåra att få i och ut är att använda glidmedel vid införandet.
    men en sak är så konstig.. jag glömde av att jag hade stoppat in mina kulor (pleasure pearls) o de blev sittandes i säkert en timme medans jag lagade mat o städade osv.. men jag har ju blivit större efter jag fick barn och det känns ju som om de borde ramla ut...hur går detta ihop??
Svar på tråden Tajtare av geishakulor? någon som har testat?