• caaroooline

BR club?

Hejsan!
    tänkte höra om någon är med i BR club? (br leksaker)
    Är de bra ?
    Vill gärna veta positiva saker, och även negativa saker om de finns! :)

• Svar på tråden BR club?
  • LinnV

Jag är med, tycker det är bra. Får ett sparmärke för varje 25 kr man handlar för som ger rabatt sen. Man får dessutom födelsedagspresent och rabatt på olika saker. Vet inte om det finns något negativt?!

• caaroooline

okej! vad kan de vara i födelsedagspresenten då? Jag funderar på att gå med, men vill veta lite om de först :P

• LinnV

Det är inget speciellt egentligen, men min dotter tyckte det var kul. De får själva välja vad de vill ha, min dotter tog ett hopprep, minns inte vad som fanns mer. Men sakerna är värda 30-50 kr kanske.

• Lattjo

Sonen är med och jag tycker att det är bra. Som du fått berättat får man sparmärken som man sätter i ett häfte. Sonen är inne på sitt andra häfte nu :) Man måste inte lösa in ett för att få ett nytt utan kan spara ihop till en större summa om man vill.

Sonen valde en mugg som present, sen fanns det hopprep, lastbil och några andra småsaker.

Jag kan inte hitta något negativt om det faktiskt, ska vi ändå handla där till ungarna kan jag ju se till att vi får lite för det :)

Svar på tråden BR club?