• LolitaPop

Studiofotograf i Göteborg - tips önskas!

Jag har ett barn på 15 månader som jag skulle vilja ta till en studiofotograf. Finns det någon här som har tips på fotograf som tar fina barnbilder till ett ok pris? Är t ex Ateljé Marie på Vasaplatsen bra? (Har fått ett erbjudande från dem.) 

• Svar på tråden Studiofotograf i Göteborg - tips önskas!
  • Mica82

hej!

jag vet en fotograf som heter Lisa som är jätteduktig! har dock inte koll på henens priser. www.annalisafoto.com/
     är hennes hemsida

♥♥Alexander 080213♥♥
  • TinaLill

Jag skulle rekommendera Susanne Hjalber. Hon e jättebra med småbarn och tar superfina kort. Tror inte hon e dyr heller. Www.susannehjalber.com.

• Nokkan

www.studio.lechtestudios.se/ Här har vi varit två gånger med vår son. både när vår son var liten och sen som ett åring. Joakim som han heter är super trevlig och när man är där o fotar sitt spädbarn får man sedan presentkort på ett års fotografering. Atelje Marie tar fina kort men är lite dyra och inte så flexibla har jag erfarenhet av. Tog våra bröllopsbilder där och hade tänkt ta våra barnbilder men ångrade oss.

• rednose

Hade kört på Ateljé Marie om du fått erbjudande där. De är annars dyrast i stan men jäkligt bra!
    Är själv fotograf men plåtar inte barn i min studio.  

• Madonna

Susanne Hjalber tar fina bilder men var inte säker på att du får det hon lovat. Hon fotade vårt bröllop förra året och vi betalade för fotningen och för ett album. Har försökt få tag i henne i över 6 månader men hon hör inte av sig. Hon har våra minnen från den största dagen i vårt liv och det är helt förtvivlat! Vi har nu fått vända oss till ARN. Får se om de får tag i henne...

• mukka73

Känner igen....
    Vi också inte fått några bilder, gifte oss i augusti.  Hon svarar inte när vi ringer. Hoppas att ARN hjälper dig.
    Lycka till!

• Thursday

Jenny Blad är toppenduktig tycker jag, hon har fotat både vårt bröllop och vår son. Och har varit väldigt seriös och snabb kan jag tillägga:

jennyblad.se/

• Mummy

Vill också tipsa om Jenny Blad. Otrolig härlig tjej som tar fina bilder. Upplever henne som ganska billig också

• Mummy

Hmm, det där var inte menat som det var skrivet Det kostar inte så mycket att ta kort hos henne

Svar på tråden Studiofotograf i Göteborg - tips önskas!