• Anonym (Mina katter:-()

Lämna bort sina katter tillfälligt? Var?

Finns det någonstans man kan lämna bort sina katter tillfälligt? Jag sitter i en relation som jag bara måste lämna. Dock har jag två katter som är strax över året som jag inte vill göra av med. Kruxet är bara att jag inte kan ta med dom förrän jag har egen lägenhet och jag behöver flytta snarast. Där jag kan bo så länge, tills jag fått egen lägenhet kan jag inte ha katterna. Det är innekatter jag har. En hona och en hane, båda kastrerade. Jag vill inte på några villkor dela på dom då de är syskon och har haft varandra som fast punkt i livet sen de var 3 veckor gamla och deras mamma försvann.
    Vi finns i norra Skåne. Jag behöver HJÄLP!

• Svar på tråden Lämna bort sina katter tillfälligt? Var?
    Anonym (jobbigt läge) skrev 2010-09-14 19:32:03 följande:
    Vet inte om misshandel är orsaken till att du lämnar. Isf kanske dessa kan hjäla dig: www.nyhetskanalen.se/1.1718416/2010/07/18/mis...
    Annars kanske det finns något katthem/djurhem i närheten där du bor? Djurpensionat?
    Nej så illa som misshandel är det inte som tur är

Får kolla upp djurhem och liknande...
  • skorpionen80

Googla på kattpensionat. Och googla på namnet sen för att se vad folk skriver om just de du är intresserad av ;)

skorpionen80 skrev 2010-09-15 09:24:15 följande:
    Googla på kattpensionat. Och googla på namnet sen för att se vad folk skriver om just de du är intresserad av ;)
    Ska testa det
  • tipadora

Prova annars att annonsera på katter.nu, där finns många underbara "kattmänniskor" som säkert kan hjälpa dig tillfälligt!! Hade jag inte bott så himla långt ifrån hade de kunnat vara hos mig ett tag!

Lycka till!

• Anonym (Tönt!!)
    Rabelais skrev 2010-09-15 09:21:51 följande:
    I en jutesäck med tegelstenar i, sänk i en regntunna

Verkligen en supermogen kommentar!! Var verkligen coolt sagt av dig!!
    Anonym (Tönt!!) skrev 2010-09-15 15:26:57 följande:
    Äh såna kommentarer svarar jag inte ens p. personen i fråga har väl inget bättre för sig än att fjanta sig
Svar på tråden Lämna bort sina katter tillfälligt? Var?