• Tekklan

Bloggar?

Hej alla föräldrar till barn med funktionshinder!

Är det någon som bloggar om sitt liv? Jag skulle så gärna vilja läsa  och känna igen mig i andras vardag.
    Jag har själv precis börjat blogga, jag har en dotter med Prader Willi Syndrom.
    Vill ni läsa den är adressen: www.pws-sessan.blogspot.com

Har ni bloggar som ni vill dela med er av kan ni väl göra ett inlägg här med en länk till er adress?!

Kram L

• Svar på tråden Bloggar?
  • Lyktan

Hej!
    PWS vad är det? Obestämd
    Jag har iaf en blogg om min dotters autism. Men jag vet inte om det ligger inom samma slags problematik.

• Jonathanmamma
    Tekklan skrev 2010-09-14 19:51:28 följande:
    Hej alla föräldrar till barn med funktionshinder!

Är det någon som bloggar om sitt liv? Jag skulle så gärna vilja läsa  och känna igen mig i andras vardag.
    Jag har själv precis börjat blogga, jag har en dotter med Prader Willi Syndrom.
    Vill ni läsa den är adressen: www.pws-sessan.blogspot.com

Har ni bloggar som ni vill dela med er av kan ni väl göra ett inlägg här med en länk till er adress?!

Kram L

Jag bloggar också om min son med autism, f.a. om det intensivträningsprogram vi nu håller på med. Kan inte något om PWS men kikar in på din blogg ändå

Blogg: http://annahelena70.bloggagratis.se
  • Jonathanmamma

PS Har nu varit inne och tittat och kommenterat din blogg! Jättefin!
    Jag har också kikat på en av länkarna, men fick inte de andra två att fungera - det kan dock bero på denna datorn och inget annat   Gällande munmotoriken så har min son låg muskeltonus och medfött fel i munnen - slapp muskulatur (dreglade mycket innan). Vi har fått ett speciellt träningsprogram OPT. Gör de något sånt för din dotter också??

Kram
    Anna

• Lyktan
    Jonathanmamma skrev 2010-09-15 12:57:20 följande:
    PS Har nu varit inne och tittat och kommenterat din blogg! Jättefin!
    Jag har också kikat på en av länkarna, men fick inte de andra två att fungera - det kan dock bero på denna datorn och inget annat   Gällande munmotoriken så har min son låg muskeltonus och medfött fel i munnen - slapp muskulatur (dreglade mycket innan). Vi har fått ett speciellt träningsprogram OPT. Gör de något sånt för din dotter också??

Kram
    Anna
    jag kunde inte heller öppna länkarna, därav min fråga om vad det är.

Jag ska gå in och läsa din blogg och jämnföra lite Glad hoppas det är okej.

Här är min blogg: dottermedautism.blogg.se
  • McLeud

Jag har en son med Angelmans syndrom och skriver om vår vardag och mina funderingar på
    www.bubb3n.se

Svar på tråden Bloggar?