• mankan

Någon som vait på ultraljud i Liljeholmen, ultraljudsbarnmorskorna?

Precis som rubriken lyder....någon som gjort ultraljud där?
    Hur var det och om ni ville veta kön ville de kolla och berätta om de såg?
    Ska dit på fredag och längtar!!:)

• Svar på tråden Någon som vait på ultraljud i Liljeholmen, ultraljudsbarnmorskorna?
  • Maja 79

Japp, jag har varit där. Trevlig miljö, trevlig personal.
    Inga problem att få veta könet..
    Förra gången var vi på Huddinge, där fick vi inte veta.. Eller rättare sagt, hon kunde inte se.. (Eller hur..)

• merenwen

Ja, jag har varit där! Väldigt mysig klinik och trevligt bemötande. Ang. kön har jag dock ingen erfarenhet eftersom detta är totalt ointressant för mig (oss) att veta i förväg. Jag ville bara veta att bebisen var frisk! Glad

• mankan

Tack! Härligt å höra

Å självklart är det viktiga att få veta hur barnet mår,  könet för oss är en ren bonus

• mankan

Kan meddela att det var hur ra som helst och jag rekomenderar dem högt! Mysigt, personligt och super duktig bm

• Raderi

Vi funderar också på att åka dit. Måste man boka i god tid eller? Och i vilken vecka är det bäst att göra det i? Går in i vecka 24 idag..

• mankan

Jag blev remiterad dit av min mvc, så jag vet inte säkert men ring coh hör med dem

• annna87
    Raderi skrev 2010-09-30 09:42:21 följande:
    Vi funderar också på att åka dit. Måste man boka i god tid eller? Och i vilken vecka är det bäst att göra det i? Går in i vecka 24 idag..
    Jag var där för några veckor sedan för att jag ville göra ett extra UL. Jag ringde och fick tid dagen efter.
    Var inga problem med att få veta könet Glad Var då i v.28.
  • Maja 79
    Raderi skrev 2010-09-30 09:42:21 följande:
    Jag har varit där på rutin UL och tillväxt, dvs, det är ju min mvc som skickat dit mig.
    Vill du veta kön kan du göra det när som..
    Men de rekomenderas varmt, lugn och trevlig miljö..
Svar på tråden Någon som vait på ultraljud i Liljeholmen, ultraljudsbarnmorskorna?