• Frökensvår 83

Läckande blöjor!

Nån som har nåt bra tips på nattblöja som INTE läcker? Nu har vi Liberos Comfor fit, han somnar runt 8 med ny torr blöja och runt 12 måste vi byta när han sover för annars läcker den utan dess like, helt blött blir det i sängen. 
    Finns det nån blöja som håller för en hel natts kissande? Annars lät vi ju alltid se till att byta mitt i natten... 

• Svar på tråden Läckande blöjor!
  • lieva

Har samma problem här. Har hört att pampers ska vara bättre.Lidells blöjor suger också tyvärr..:(

• LsH

Vi använder Willys blöjor och byter aldrig på natten, blöjan väger dock ett ton på morgonen men det är snustort i sängen.

Är blöjan helt full när ni byter kl 12? Eller den kanske sitter dåligt och det rinner ut ur den?

• magda102

Vi hade samma problem med libero o bytte till pampers babydry med en måne på. Han sover 12 timmar vissa nätter o läcker inget. Men den är jättefull på morgonen o blöt men den läcker inte i sängen.

• Frökensvår 83

Nej den är halvfull när vi byter den men den sitter bra, det är bara det att det läcker ut längst upp vid magen när den blir proppfull liksom. 
    Fick pampersprover på posten idag så vi får se om det blir lika med dem annars får vi köpa willys då.
    Tack för tipsen =) 

• Silverkatten06

Hade också det problemet med Libero, bytte till Pampers BabyDry och sedan dess inte ett enda läckage. 

• jessin

Vi kör med pampers med en måne på alt Willys. Willys är lite hårda och väger ett ton när man byter på morgonen men känns inte blöta samt har inte läckt. Pampers är bäst men luktar lite kemikalier när det är kiss i blöjan.

• Frökensvår 83

Det låter ju solklart detta =) jag ska byta på direkten! Får ta med liberos till dagis då o köpa hem pampers 

• LillaVild

För oss är Änglamarks, de helvita, de enda som aldrig läcker. Och sitter bäst/är snyggast Då har vi provat de flesta, förutom pampers som vi vägrar köpa. Sen är ju alla bebisar olika, det beror ju lite på kroppsform vilken blöjmodell som passar och sitter bäst för att det inte ska läcka

• Frökensvår 83

Ja så är det ju, ja vi får testa lite =) Får man bara fråga varför ni vägrar pampers? Jag är nyfiken i denna blöjdjungel =)

• menilla

Libero funkar inte alls på min kille, läcker alltid.
    Kör pampers baby dry på natten och Active fit på dagen.

Byter blöja runt 19 och den klarar sig till 08-09 utan problem. Väger ett ton på morgonen, samt att många gånger hinner han även bajsa i den. Inga problem!

Svar på tråden Läckande blöjor!