• Aliana

Ensam mamma söker 2010

Så, nu har ensam mamma söker äntligen börjat igen. Ett program har hunnits sändas, vad tycker ni?
    Vilken av tjejerna gillar ni mest? Har ni fått något intryck av killarna än?

Jag personligen har ett barn med en av männen i programmet, men jag tror inte det kommer komma fram att han aldrig träffar honom. Så han gillar ju inte jag av självklara anledningar :)

Men vad tycker ni?

• Svar på tråden Ensam mamma söker 2010
  • Skottan

Jag som är just en ensam mamma brukar tycka de är väldigt roligt. Men näää, man tröttnar när samma program ide körs för många gånger. Så inget jag kommer följa slaviskt. En av killarna som var med känner jag och vet att han bara är med för uppmärksamhet inte för hennes skull.
    Kanke är de samma för din sons pappa.Illa att söka till ett program för att dejta en mamma när man själv inte har kontakt med sitt barn...

• Aliana

Det kanske är rent av är samma kille du känner som är min sons pappa, jag är nästan 100 på att han bara gör detta för att stilla sin mediakåthet. Han är en sån person och kommer aldrig ändra sig, det har han tom själv erkänt.

Tycker bara det är sååå pinsamt, fast mest för hans egen skull. Det lär ju komma fram liksom och jag tänker fan inte ljuga om någon frågar mig. :)

• Majskolven79

Gud så tragiskt egentligen.
    Hur understår man sig att ragga upp singelmammor om man inte tar hand om det man redan har.
    Finns alldeles för många som inte ska vara föräldrar.

Undra om  han har berättat för mamman som han dejtar att han har ett barn han inte träffar...hmmm, det kan ju inte tas emot sådär jättepositivt isåfall...jag hade inte accepterat det iallafall.  

Förlåt men jag är nyfiken....hih..vem är det?
    Du behöver inte berätta om du inte vill såklartSkäms

• Aliana

Till skillnad mot han så skäms inte jag för att jag har ett barn med honom så det kan jag väl :) Eddie heter han och han dejtar Linda från Partille.
    Liten, ganska tränad väl och mörk. Skryter gärna med att han håller på med kampsport haha :P

Ja, han håller nog med dig, han tycker nog inte att han skulle varit förälder, för annars hade han väl velat träffa sitt barn. Men faktum är att hur mycket han än tycker att jag har lurat honom så borde han ju inse att ansvaret inte bara va/är mitt.

Jag kommer ju självklart följa Linda och hoppas på att hon inte faller för hans bullshit. :)

• iggelpiggel

Jo jag såg första avsnittet och jag tycker alla 3 mammorna var super mysiga......... min "gubbe" tyckte att emma hon som hade en son som heter vilde var en läcker mamma.... jag själv fasnade för emmas sons namn..... jo jag ska nog fortsätta att titta på programmet.......

• Majskolven79

Jaha okej, där ser man.

Nu vet man visserligen inte vad dessa mammor vill ha ut av killarna dom träffar....sex? äktenskap? osv...  
    Jag kan ju bara hoppas att denna Linda inte väljer honom då om hon vill ha "kärnfamilj" då får han nog ta hand om sitt eget barn först innan man ska börja ta hand om andras.

• Aliana

Ja Emma va absolut favoriten. Så snygg och "down to earth". Sen eftersom hon kommer från Malmö och jag själv gör det, så hoppas man lite extra för hennes skull :) hehe

• Aliana

Nej det vet ju iofs inte jag heller. Men jag tror att de söker något seriöst... annars kan man ju undra vad de gör i programmet, sex kan de ju tex få på krogen ;)
    Finns ju så många singelmammor där ute som verkligen verkligen vill ha något seriöst och då kunde väl de isf fått va med istället :)

Jag tror inte han kommer så långt... eller jag hoppas väl han åker ut ganska snabbt. Så han slipper få så mycket mediabevakning. :)

• Aliana

Hörde igår att en kille som medverkar är dömd för misshandel av sin flickvän och typ våldtäkt på barn! Hur sjukt är inte det att tv3 inte kollar upp vilka killar de skickar till sina program.. program där det dessutom handlar om barn!
    Nä fy... undrar om de ens kollat upp människorna...

• Lantani

allå vad tysy är är. Kom igen nu Skriv liv i tråden

Alvin 081114 och Alice 100807
  • jennyc

jaha...sett andra avsnittet idag. Min man är gammal kompis med en av killarna som är i Malmö och friar men såg inget alls av honom idag och förra gången skymtade han bara förbi. Hänger inte med; har Emma valt killar redan när de åkte till Strömstad eller ska hon välja...många killar hos henne man inte fick se

Även hos Petra va en bekant med men han blev inte vald...lite småroligt och lite pinsamt samtidigt

• Lantani

Jag såg också avsnittet idag. Så mysigt med lite kärlek.
    Gillar emma mest av mammorna, men de andra är också så gulliga

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Aliana

Oj så insatt hehe, det tror jag aldrig jag hade märkt om du inte hade sagt det. Ja jag vet inte hur de tänkt med upplägget. Tyvärr har min sons pappa förstört programmet för mig. Känns som om jag bara tittar för att se vad han gör eller säger.

Annars tycker jag Emma verkar va en bra och rolig tjej och Petra gillar jag för hon är så rak, säger alltid vad hon tycker :P

Och ska vi prata killarna så gillar jag inte mansgrisen från Göteborg, han som dejtar Linda. Lite klumpigt att uttrycka sig som han gjorde framför Linda, kanske öht.
    En jag gillar av Emmas kullar är han som kom lite senare och bjöd henne på vin och räkor. Vilken charmig kille!! :)

Ja, nu får vi vänta en vecka till på lite mer smaskigheter :P

Svar på tråden Ensam mamma söker 2010