Glas leksaker
Hur bra är de?
De flesta är ganska dyra och är de värda pengarna?
Hur bra är de?
De flesta är ganska dyra och är de värda pengarna?
Jag har precis köpt 2st glasdildos till min sambo och det var verkligen succé. Jag lekte med dom och hon kom nästan direkt. Glasdildo är det bästa du kan tänka dig.
De är hållbara... ingen risk för glassplitter i muttan...
Jag har två glasdildos, och kan inte säga annat än att de är fantastiska. Sedan jag och sambon köpte dem har vi knappt använt några andra dildos... Ja, de är rätt dyra, men jag tycker helt klart att de är prisvärda...
Ett hett tips är att kyla ner den, t.ex. genom att lägga den i kallt vatten en stund innan...
Använder inget annat sedan jag köpte min i glas, den är helt fantastisk
Hej och tack för alla svar.
Det finns så många olika glas stavar, vilken/vilka kan ni rekomendera?
Bara för att balansera upp diskussionen lite måste jag skriva också. Jag har en glasdildo och har bara använt den några få gånger. Tycker inte alls den är bra. Jag upplever den som alldeles för hård. Funkar bättre analt dock. Jag föredrar material som känns lite mer som en kuk. Inte stenhårt rakt igenom alltså, utan lite mjukt på ytan. Det är ju alltid svårt att tipsa andra om leksaker, för alla är så olika och gillar olika saker. Det som funkar för mig kanske är katastrof för någon annan, och tvärt om.
Sambon gillar hårda stavar mer än mjuka, med besked. Vi skaffade den första under grav 1 och den gav definitivt mersmak. nu har vi 2 som används flitigt. Kan rekommenderas och dom finns på de flesta butiker numera, åtminståne någon modell.