Hatthylla till barnen??
Jag håller på att göra om lite i hallen o tänkte att det var dags för barnen att få sin egen lilla hatthylla i sin egna höjd så de kan hänga upp sina kläder!
Men fy vad det var svårt att hitta en hatthylla som´passar till kottarna!
Finns det någon som vet var man kan köpa det??
Har någon kanske nån annan lösning o vill dela med sig hur ni har gjort??
). Jag tog en vanlig Billy-bokhylla och placerade den nedersta hyllan ganska högt upp. Under den hyllan skruvade jag i krokar att hänga jackor på, och hyllan i sig fungerar som hatthylla. På hyllor högre upp lägger vi sådant som Mika inte själv behöver kunna nå. I botten på Billyn ställer hon skor. I takt med att hon växer flyttas "hatthyllan" uppåt, och hon kommer alltså alltid att ha den i perfekt höjd. 
. Vi vuxna har en vanlig hatthylla och skohylla till vänster på bilden och till barnen har vi bara en bräda med krokar (IKEAS) som jag målade svart för att passa in. En korg på golvet för vantar och mössor. Har även en malmen byrå i hallen för tjockare tröjor, fleece osv. Har en 'höstol' med förvaring under locket, däri har jag alla regnkläder, överdragsbyxor osv. Barnskohyllan har min man gjort själv (plåtslagare) exakt kopia av vår egen men i barnens storlek då. Jättesöt!