• Rullgardin

PoP vinteroverall, bra eller dålig ?

Har kikat lite på pop babyoveraller, den med  2 dragkedjor fram. Har ingen erfarenhet av detta märke och har hört både bra och dåligt om dom. Men vad tycker ni som använt denna overall till era barn, håller den värmen bra ? Går vatten igenom så barnet blir blöt ?

Ni får gärna skriva ner alla era erfarenheter om denna overall ..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-16 12:04
    Vilken storlek borde jag köpa, min son är nu 74 cm opch har storlek 74/80 i kläder, blir en storlek 80 i overallen för liten om han ska kunna ha den hela vintern ? Ska jag satsa isåfall på en 86 ?

• Svar på tråden PoP vinteroverall, bra eller dålig ?
  • Konvaljen

Har alltid haft deras overaller och även skalkläder. Vi har varit supernöjda. Dottern har aldrig varit kall eller blöt och efter en säsong har overallerna sett oanvända ut. Värda priset.

• Puffy75

har oxå bara goda erfarenheter, bara så förbaskat trött på deras brist på fantasi och förnyelse. Men eftersom jag anser dem vara bäst kontra pris så är de inhandlade i år igen.
    Dock väldigt stora i storlek enl min uppfattning.
    Hade satsat på stl 80. Men prova!
    Det andra goda är att de säljer väldigt bra begagnat. Du kan få igen mkt av pengarna...annars kan de ärvas utan problem.

• Mrs girl

komenterar som förskolepersonal och det jag sett är bara positivt, kommer köpa en pop overall till min 1 åring. va i affären idag och provade en (hon är lika lång som din son). den vi provade va en sån med 1 dragkedja och dom va stora så vi ska köpa en 74 till henne. höll upp denna mot en 80:a i den med 2 dragkedjor och den va lika stor. så jag skulle nog köpa en 80:a.

Nu e våran sötnos här 8/7-09
Svar på tråden PoP vinteroverall, bra eller dålig ?