Vilken är mer mättande baby semp 2 eller Nan2?
Eftersom jag hört olika om dessa så undrar jag vad du tycker. Min son får baby semp 2 och blir inte mättare för det, utan äter var 4:e timme dygnet runt
Eftersom jag hört olika om dessa så undrar jag vad du tycker. Min son får baby semp 2 och blir inte mättare för det, utan äter var 4:e timme dygnet runt
Min dotter på 5 och 1/2 månad får babysemp2 och äter var 3:e timme på dagen, precis som hon gjorde när hon åt babysemp1, så jag har inte märkt någon skillnad.
Hon sover oftast hela natten ca 10 timmar utan mat men det gjorde hon på babysemp1 också i ca en månad innan vi bytte till babysemp2 så ingen skillnad där heller.
Märkte ingen som helst skillnad i mättnad.
Jag vet inte om det är någon skillnad jag känner folk som varit nöjda med bägge, men jag vet att NAN spya inte luktar ens i närheten så illa som Baby Semp spya. Nåt att tänka på kanske.
Visserligen så kanske NAN-spya luktar mindre, men min dotter spydde massor när hon fick NAN och när vi bytte till Babysemp spydde hon bara då och då, så tycker nog att det luktar mindre med Babysemp trots allt!