• snuttis74

Medium o spå tips???

Halloj Alla finns här någon som har tips på nåt bra medium eller nån som spår el nåt??
    Gärna runt skåne men även andra ställe ju???
    Om ni kanske själv varit hos nån ni vill rekomendera ??? :)
    Mvh. maria

• Svar på tråden Medium o spå tips???
  • snuttis74

ja vill veta om lite olika tips på medium som man kan gå till?? fall någon har varit hos nån som e bra som dom vill rekomendera?? eller nåt??

• calle555

Hmm, jag menade inte så utan jag undrade snarare vilka frågor du hoppas att veta hos ett medium / en spåtant?

• SivAndersson

Det känns helt naturligt för mig att det finns betydligt mer än den fysiska världen. Jag är övertygad om att allt bara handlar om att vara öppen för detta och att alla människor har den här förmågan. Och min erfarenhet är att det bara är rädslan som kan göra så att man hamnar i en upplevelse som är skrämmande.

Däremot finns det tyvärr många som gör pengar på att låtsas att dom får kontakt. Ett bra medium ska kunna förmedla sånt som inte bara är allmänna saker. Lämna ingen information som kan användas till fria tolkningar.

Jag kan rekommendera Anna-Lena Wikström, som i alla fall för några år sen fanns i Karlstad. Kan du inte åka till henne, går det bra att ringa.

Hon visste absolut ingenting om mig mer än mitt förnamn när vi hade kontakt per telefon. Ändå dröjde det bara några sekunder innan hon började beskriva min dotter Sara, som jag förlorade ett halvår tidigare. Sen sa hon saker som hon absolut inte kunde ha vetat eller listat ut, sånt som Sara ville förmedla till mig, till sin syster och till sina vänner... Verkligen detaljerat och tveklöst sant, allt jag fick höra. Däremot blev det ingen kontakt alls när jag senare besökte Anna-Lena i Karlstad. Hon sa att det berodde på att jag skulle lita på min egen förmåga att ha kontakt med Sara - och det har jag gjort sen dess...

Lycka till, vem du än använder som medium!

• snuttis74

Tack för tipsen :) har själv varit hos en del olika medium bla. Jill pettersson hon var JÄTTE bra :) men de e rätt kul att prata med lite olika här inne o kanske få lite olika tips m,m Mvh , maria

• snuttis74

Till Calle555 Hej ja vet inte riktigt vilka frågor ,,,tycker bara att de e himla intressant detta med andevärlden m.m men har ju varit hos en del o är ändå lite skeptiskt till de??? man vill så gärna att dom ska säga nåt BRA som dom inte kan säga till vem som helst?? för många sånna som spår säger ju saker som vem som helst skulle kunna fått som svar o de är ju inte så kul?? därför e de bara med dessa sidor där man kan prata lite om de o få lite olika tips m,m ?????
    Mvh, maria

• calle555

snuttis74:

Som du kanske sett i andra trådar här så är jag extremt skeptisk till spåtanter och liknande företeelser. Jag därför inte låta bli att pracka på dig den här länken:

www.physto.se/~vetfolk/Folkvett/20014cold.html

Lycka till!

• Gossensmamma32

Calle555: Läste din länk , måste påstå att jag är väldigt skeptisk till det som står där..

Då jag har blivit spåd av en människa som defentivit inte visste vem jag var.

Han visste inget om vare sig min barndom eller annat, han specifikt bad mig att inte tala om något innan jag kom dit..

Han rabblade upp saker ur min barndom som ingen annan än min släkt vet om, och det han i framtiden utspådde har slgit in utan att jag tänkt på det bara....

Skeptiker tittar ofta enkelriktat och får därför heller inte fram all fakta.

Kvacksalvare finns i alla yrken, men att dra en hel yrkeskår över en kant är väl överdrivet....

• snuttis74

Till sussi72

Hejasn tack för tipsen men har du några hemsidor el tele till dom som var i malmö???
    Mvh, Maria

• fröken fru

Måste bara läggga mig i detta, jag är själv skeptisk och tycker att det är sunt och bra att i fråga sätta det mesta, gör man inter det kan man ju gå på vad som helst, jag är också nyfiken på att tex spå mig eller gå till ett medium, men samtidigt lite kluven inför, vill jag verkligen veta saker i förhand vad är det för mening med det. Vem är seriös och vem är det inte. Så det är därför jag låtit bli, men tycker samtidigt det är intressant att lyssna till andras erfarenheter

Lite tankar bara

• evasvea

hej finns en tjej i oxie som heter carina jeppson...har varit hos henne flera ggr för några år sedan ..då tyckte jag hon var mkt bra...när jag sedan besökte henne förra året tyckte jag hon var mindre bra.

lycka till!

• snuttis74

Tack för alla tips,,, har själv inte varit hos nån nu på ett tag ,,, men blir väl mer sen framåt våren ??? god jul o gott nytt år till er ALLA :)

• Ulle C

Har varit på privat-sittning med ett medium som tidigare var kopplat till House of Spirit i Malmö. Tyvärr är hon inte kvar. Men jag har hört mycket positivt om Maggie... www.houseofspirit.nu/

• Rockelina

Jag tror maggie är på ashram amiralsgatan (mittemot videomix) numera. har inte gått till henne själv, men väl hos Linis som sa saker hon inte kunde veta på nåt sätt.
    numret till Ashram är i gulasidorna, men stårpå fel adress, de har som sagt flyttat till amiralsgatan nu.

Svar på tråden Medium o spå tips???