Hur länge har ni kunnat använda Ikea´s Antilop-matstol?
Ja,som rubriken lyder!
Ja,som rubriken lyder!
Använde den till 1,5. Det går fortfarande men känns inte riktigt rätt. =)
min dotter e snart 2 o hon har den fortfarande. funkar jätte bra.
Min äldsta är nu 1½ och kan fortfarande använda sin! Hon sitter oftast på sin tripp trapp men vid vissa tillfällen är antilopen bra att ha! Fast lillasyster på 6 månader använder den mest nu.
Jag är rätt säker på att min 5-åring fortfarande ryms i en sån. Det gick bra senast vi testade iaf och då var hon runt 4½.
Min son är 2,5 och sitter i sin fortfarande.. ska kanske byta snart.. Han sitter inte still på vanlig stol så på det sättet är det ju bra. Dottern satt i sin när hon var runt tre när vi var på husvangssemester utan problem. Det var jättebra då hon inte kunde sitta på campingstol vid campingbord -hon nådde inte upp.
Bordet till stolen är väldigt praktiskt!
Min 2,5 åring sitter också i stolen, men vill helst sitta på en vanlig "hög" stol. Hon sitter inte still i nån stol ...
till ca 1 år sedan bytte vi till en tripp trapp stol och på den tog vi bort bygeln när han var ca 1,5 år.
Vi bytte till en Svan när hon var nästan 2 år, mest för att det var skönt att hon kunde klättra upp och ner själv i den.
Dottern hade den tills hon var ca. 2 år (men hade fått plats tills hon var typ 7...) då vi bytte till en Agam.
dottern sitter fortfarande i sin, hon är 22 månader, men ska byta till tripptrapp nu i helgen.