Kan man få både passion och den livslånga kärleken, eller måsta man välja..?
Jag har upplevt rejält het passion några gånger i livet, men det har aldrig lett till nåt varaktigt...
Numera är jag gift sen 4år och har två barn (2 och 3år), min man och jag träffades för 6,5år sedan. Nu har vi det inte så bra, och sexuellt har varit kasst länge...
Inte så konstigt att sexlivet blir lidande under småbarnsåren, det förstår jag. Men saken är den att vi aldrig haft passionerat sex!! Visst, det har ju varit helt ok, annars skulle vi nog aldrig hållt ihop som vi gjort... Men PASSIONEN har aldrig funnits där!
Dett gör att jag nu börjar fundera på om jag kan leva resten av mitt liv utan passion...
Men jag vill heller inte ge upp mitt äktenskap för att bli en varannan-vecka-mamma som hoppas runt hos olika karlar!
Jag vill ju hitta nån att dela livet med, OCH få passionen! GÅR det?? Vad har ni för erfarenhet?
................................................
Nu är det ju inte bara detta som är problemet med vår relation, men just nu en stor del eftersom min sexlust återvänder med jag åtrår inte min man alls... Det finns ju liksom ingen passion att hitta tillbaka till eftersom den aldrig funnits...