• Anonym
    Äldre 17 Sep 20:50
    2069 visningar
    0 svar
    0
    2069

    Till anonym som undrar varför föräldralediga ska ha barn i förskolan 30 tim

    Detta är inte en fråga till socialdemokraterna utan svar till ett idiotiskt inlägg.
    Jag hade bara rätt till 15 timmar men fick ett barn som krävde massor och kom i kläm för att han hade att äldre syskon hemma och också behövde omvårdnad för att han inte var så gammalt, det gick så lång att vi blev inlagda på sjukhus med vår bebis och fick sedan dispans på förskolan att vi fick ha storebror på dagis 30 tim i veckan och då kunde jag koncentrera mig på att amma lillen och få honom att sova, annars kanske mim son inte hade haft en lille bror idag.
    Sluta att se allt så förbannat svart vitt, försök iaf att använda hjärnan litegrann och tänk att alla barn är olika, kräver olika och behöver olika, att säga att man ska vara hemma med sitt barn och att ens barn mår bäst av det, då har man inte ens försökt att använda hjärnan, man kan inte vara så satans blåst att man tror att det är bäst för alla, extra pinsamt att säga att man arbetar på förskola och inte ens då förstår att alla barn har olika behov, skulle inte vilja ha personal på mina barns förskola så är så hjärndöda.
    Och alla ni som piper och gnäller, de stors barn som går på förskola och får ett syskon känner sig bestraffade när de helt plötsligt rycks ifrån sin vardag med ivanda rutiner så som gymnastik skogsgrupper och även kompisar när de helt plötsligt bara får vara där 15 timmar åter igen endel barn påverkas inte så mycket, en del barn vill vara hemma med mamma och småsyskon och en del mår riktigt psykiskt dåligt av att bli berövade sin tid på förskolan, och om du som jobbar på förskola hade någon form av kompetens eller utbildning och lite erfarenhet hade du vetat detta.
    Kanske dags att söka nytt jobb?????  Börja jobba med maskiner kanske som inte har känslor som man måste ta hänsyn till.

Svar på tråden Till anonym som undrar varför föräldralediga ska ha barn i förskolan 30 tim