• juni2009

Förvaringsbox för våtservetter

Hej!

Jag tror jag blir tokig.. Har letat som en tok efter en box att ha våtservetterna i, natusan säljer ju såna med våtservetter i. Efter mkt om och men så får jag reda på att dom finns på willys, så jag åker dit. Men nejdå, då har den utgått ur deras sortiment :(

Är det nån vänlig själ som kan svara på vart man köper en sån?Jag vill så gärna ha en:)

//Anna

• Svar på tråden Förvaringsbox för våtservetter
  • Småtokig

Jag har en "liten" från huggies som jag har köpt på Ica Maxi

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • juni2009
    Småtokig skrev 2010-09-17 22:01:05 följande:
    www.mammashop.se/babyartiklar/bilen/forvaring...

typ en sådan här fast helt röd och kostar bara 16 eller 17 kr(har jag för mig iaf)
    Denna är ju precis en sån som huggies säljer, det där är till för skötväskan typ. Men jag vill ha en stor box som man har vid skötbordet och som det får plats ett paket med våtservetter i:=)
  • Småtokig
    juni2009 skrev 2010-09-18 06:42:17 följande:
    Denna är ju precis en sån som huggies säljer, det där är till för skötväskan typ. Men jag vill ha en stor box som man har vid skötbordet och som det får plats ett paket med våtservetter i:=)
    Aha, någon sådan tror jag aldrig att jag sett faktiskt.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • bebis08

Coop, ICA, Babybutiker?
    Här ligger fyra stycken å skräpar, en används för tillfället.

Hoppas du hittar nån!

Maila Natusan eller Libero annars, de är ju de som har lådorna.

♥ ♥ ♥ gulliganerna.blogspot.com ♥ ♥ ♥
  • badplats

vi kör med en vanlig liten plastbytta ala matförvaring. Billigt och bra, varför lägga ner pengar på något som finns att köpa på öb, rusta o liknande för en tia. Eller man kanske till och med har en sådan hemma övers :)

• juni2009

Det roligaste är att babyland inte har såna. Verkar inte vara nån efterfrågan på dom.
    Jag försökte maila natusan men mailet kom tillbaka, dom verkar ha fel på sin server.
    En vanlig plastbytta går inte då jag e ute efter ett lock i mitten av locket som går att öppna:=)

bebis98: Du kanske vill sälja 2 annars?:=)

Svar på tråden Förvaringsbox för våtservetter