• Anonym (orolig)

Ni som varit på Hasseluddens Yasuragi...

Hej hej!
    Ska på en påtvingad vistelse på hasseluddens yasuargi om ett tag och jag hoppas någon som varit där kan svara på mina frågor..... jag är tjock, kommer den där rocken man får verkligen gå om mig, finns den i flera storlekar eller får tjockisar vara utan? Samma undran om baddräkten man får. Och när man byter om till bad och den där tvättningen man ska göra innan badet, är det som i vanligt badhus alltså otroligt offentligt eller är det mer avskilt? Jag har alltid avskytt det där med nakenhet, långt innan jag dessutom blev fet.
    Snälla, kan någon berätta! Tack!

• Svar på tråden Ni som varit på Hasseluddens Yasuragi...
  • kcs

jag har varit där ett antal gånger... du behöver inte oroa dig badrocken finns i olika storlekar men vet ej om badräckten finns.. själv brukar jag ta med mig en egen för tycker inte den sitter så bekväm på mig.... att vara tjock e inga problem för sist jag var där jag jag tyup den smalaste och så smal e jag faktist inte,,,, badet du menar är otroligt skön och bekväm... det finns vanliga dushar om du vill ha det istället.... finns även en jätte mysig bad som man kan vara bara tjejer inne och den brukar inte många sitta i... du ska inte behöva vara orolig att du kommer känna dig obekväm för det gör du absolut inte... njut och relaxa det är så himla skönt att vara där

• Anonym

Njuuuut jag fick plats i min rock även som höggravid. Jag hade den i 5 år. Du kommer älska det, skit i nojorna.

Svar på tråden Ni som varit på Hasseluddens Yasuragi...