• joyzi

Vart Köpa Bra Underställ Till Barn?

Har bestämt mig för att köpa ett underställ till dottern som hon kan ha på sig under overallen när det blir vinter och kallt.
    Nu undrar jag vart jag kan hitta bra, prisvärda underställ i storlek 80?
    Vet att POP har några som verkar bra, men undrar om det finns något annat ställe?
    Nån som kanske tidigare köpt något som ni kan rekomendera?

tack på förhand!

Azalea 12/8-09
  • Svar på tråden Vart Köpa Bra Underställ Till Barn?
  • mammaNena

tycker att gekås är suveräna! finns både i tunnare och i fleese. (jag bor nära gekås!)

• joyzi
    mammaNena skrev 2010-09-17 23:14:16 följande:
    tycker att gekås är suveräna! finns både i tunnare och i fleese. (jag bor nära gekås!)
    Jag var på gekås för ett par veckor sedan, men då var underställen slut i stl 80 Rynkar på näsan
    Overall fick jag däremot köpt där. 299kr. Supernöjd!
    Azalea 12/8-09
  • mammaNena
    joyzi skrev 2010-09-17 23:17:05 följande:
    Jag var på gekås för ett par veckor sedan, men då var underställen slut i stl 80 Rynkar på näsan
    Overall fick jag däremot köpt där. 299kr. Supernöjd!
    typiskt! annars är dom jätte bra !
  • BymBym

Vill du ha ylle så har ullmax. Tror även de har vanliga men är inte säker.

Lindbergs har och säkert också uteungar

• joyzi
    BymBym skrev 2010-09-17 23:21:51 följande:
    Vill du ha ylle så har ullmax. Tror även de har vanliga men är inte säker.

Lindbergs har och säkert också uteungar
    Ullmax hade bara från stl 100. Men är inne och kikar på uteungar, det verkar som de har en hel del bra underställ.
    Tack för tipset!
    Azalea 12/8-09
  • BymBym

Ok, kunde inte komma in på ullmax med telefonen. Men trodde faktiskt de hade mindre..

Uteungar har det mesta

• Gunsan75

Kolla på Stadium eller Intersport:)
    Jag kör med Everest till dottern när vi åker skidor. Tror de har från strl 86 iofs.

• joyzi

Stadium hade endast från 92 när jag kollade på webshoppen, kanske de har mer storlekar i butiken. Skall kika på det. 
    Intersport har jag inte kollat än, men helt klart värt ett besök!

Azalea 12/8-09
  • BymBym

Såg nu att Lindbergs har från strl 80. Finns i deras webshop och på naturkompaniet

• joyzi
    BymBym skrev 2010-09-17 23:45:38 följande:
    Såg nu att Lindbergs har från strl 80. Finns i deras webshop och på naturkompaniet
    Okej tack! Ska kolla det!
    Azalea 12/8-09
  • Videli

troll har bra underställ i ull, såg att det var flera företag på tradera som sålde deras underställ billigt

• BymBym

Är troll bättre än janus? Någon som vet? Janus slits fort. Förra året hade vi ullmax och de var bättre, tror Lindbergs är liknande.

• Anne69

HM brukar ha ett jättebra o smidigt ullunderställ som tål att tvättas hur många ggr som helst i maskin. Inte jättebilligt men bra!

• KK1974

Minimundus är bra, de säljer Janus och eget märke, tycker att deras egna är minst lika bra som Janus men jag fastnade lite för de fina regnbågssömmarna... Ylle är suveränt på barn! Merinoull kliar inte.

www.minimundus.se

Sidan känns lite gammaldags men allt funkar bra!

Svar på tråden Vart Köpa Bra Underställ Till Barn?