jag är socialt pinsam :(
Jag är rätt så blyg av mig och det är delvis för att jag helt enkelt inte vet hur jag ska bete mig i vissa situationer eller att jag säger "fel" sak. Sedan blir ju inte saken bättre av att jag lätt får ångest och är en expert på att älta saker.
Som ikväll t.ex. Jag skäms super mycket, har ångest och kan inte sova..allt pga att jag kallade en kompis(min pojkväns kompis) för ett smeknamn som tydligen(jag hade ingen aning) har nån slags sexuell antydan. Vi spelade spel och det var hans tur och jag sa det till honom och använde alltså då smeknamnet.
Min kille blev inte ett dugg svartsjuk, då han vet att jag jämt och ständigt har smeknamn för folk och han förstår att jag inte menade det på det sättet, men jag tycker att situationen vart väldigt pinsam trots att våra vänner (ett par) troligtvis förstår att jag inte menade det så heller(vi har varit tillsammans i ca 10 år).
Hela kvällen var förövrigt jätte trevlig. Vi ska träffa dom igen på tisdag och jag skämt så mkt så jag inte ens vill träffa dom, har sån jävla ångest.
Tycker ni att den är rättfärdigad? Skulle ni också skämmas?
Uppskattar alla svar väldigt mycket..