• Anonym (hmmmmm)

anonymt sms och nu inget svar !!!!!!

jag har råkat bli av med alla mina telefon nummer ifrån min mobiltelefon och för 3 dagar sedan fick jag ett sms från en person som frågade "hejj sara hur mår du, har inte hört av dig på länge vad gör du nuförtiden" och jag har alltså ingen aning om vem det kan vara då jag varken hittar numret när jag söker på det på internet och när jag smsade tillbaka personen och frågade om vem det är och förklarade att alla mina nummer raderats ifrån mobilen så svarar inte personen tillbaka.
    Det har nu gått 3 dagar och jag vet inte alls vem det är... det måste ju vara någon som jag känner... men VEM? och varför svarar inte han/hon tillbaka? jag undrar om det inte kan vara mitt ex... eller kanske en kille som jag dejtade för ett tag sedan... eller kanske en kompis som jag bröt upp kontakten med för inte så länge sedan...

jag vet att det inte kan vara någon av mina allra närmaste vänner/familj då jag redan tagit reda på deras nummer igen....

vad tycker ni jag ska göra? ska jag smsa igen? ska jag ringa upp? har ju ingen ANING om vem det är så vill inte verka för desperat heller....

vad jobbigt  varför inte bara svara tillbaka liksom, det var ju ändå han/hon som smsade mig FÖRST?? så då borde det väl betyda att den personen alltså VILL ha kontakt med mig?  vad skulle ni ha gjort?

• Svar på tråden anonymt sms och nu inget svar !!!!!!
  • Anonym (hmmmmm)

puffar*

• Anonym

Jag tycker du kan ringa. Jag skulle strunta i att det verkar desperat... det tycker jag inte att det gör. Personligen skulle jag nog ringa upp en gång men inte mer än så, och vara lite formell och artig och säga att du fått meddelandet och bara ville kolla vem det var ifrån. Om personen tycker det är för desperat är han eller hon lite barnslig, tycker jag. Jag skulle nog vara lite buisness like och ringa.

• Anonym (hmmmmm)
    Anonym skrev 2010-09-18 05:11:59 följande:
    Jag tycker du kan ringa. Jag skulle strunta i att det verkar desperat... det tycker jag inte att det gör. Personligen skulle jag nog ringa upp en gång men inte mer än så, och vara lite formell och artig och säga att du fått meddelandet och bara ville kolla vem det var ifrån. Om personen tycker det är för desperat är han eller hon lite barnslig, tycker jag. Jag skulle nog vara lite buisness like och ringa.
    jo det skulle jag ju kunna... hmm kanske gör det imorgon då...
    pluvdo skrev 2010-09-18 05:32:17 följande:
    SMS:a en gång till, hade jag gjort.
    ok men vad hade du skrivit då? 
    Alltså när jag smsade första gågnen så blev det 2 sms redan då; i ena skrev jag bara typ att jag mår bra och berättade om det jag gör nuförtiden och glömde helt bort att fråga vem det var så skickade jag ett till sms direkt efteråt  och skrev typ "oj haha glömde ju helt bort att fråga vem du är..." och så förklarade jag att jag råkat bli av med alla nummer och frågade vem det var men fick inget svar?
    Vadå personen måste väl ha sett mina 2 sms? svarade typ 5 minuter efter att jag fått sms:et ifrån den personen....

så vet inte... då kommer jag ha skickat 3 sms? kanske bättre att ringa ändå?

• Anonym (hmmmmm)

jag vet att det låter som ett helt onödigt problem men det är ganska irriterande, varför svarar inte personen??

• Anonym

strunta i varför den inte svarar...jag tycker man kan kräva lite artighet tillbaks och få ett svar, genom att ringa en gång och fråga. men det är nog inget särskilt... upptagen..lathet..  nog inget allvarligt.

• Anonym (minna)

låna nåns telefon, ring upp o då hör du ju vem som svarar. Lägg på o fundera på fortsättningen.

• Anonym (hmmmmm)

oh läste inte alla e senaste tipsen förrän NU, och jag försökte nyss ringa upp. Ringde ett LÅNGT missat samtal utan att någon svarar.... ska jag ringa igen? ska jag ringa nu direkt eller senare? vilken idiotisk person!!!

• Anonym (hmmmmm)

ok har nu ringt EN TILL gång!! alltså har personen fått 2 missade samtal från mig idag!! och INGET SVAR! 

Ska jag smsa/ ringa någn gång igen eller bara skita i det nu?? 

• Anonym

Men varför är det så viktigt att veta vem denna personen är? Innan du fick sms:et så saknade du ju uppenbarligen inte personen, så varför är du så desperat?

Hade jag fått ett sådant sms och sedan inget svar så hade jag struntat i det och tänkt att "är det någon vän så hör de väl av sig igen"

• Anonym (hmmmmm)

ok har fått svar nu.... det är alltså en kille som jag dejtade för ett tag sedan. Undrar vad han vill nu då och varför han inte svarade tidigare men skitsamma haha orka älta på det.

hmmm... han kanske vill börja dejta igen  Skrattande 

Svar på tråden anonymt sms och nu inget svar !!!!!!