anonymt sms och nu inget svar !!!!!!
jag har råkat bli av med alla mina telefon nummer ifrån min mobiltelefon och för 3 dagar sedan fick jag ett sms från en person som frågade "hejj sara hur mår du, har inte hört av dig på länge vad gör du nuförtiden" och jag har alltså ingen aning om vem det kan vara då jag varken hittar numret när jag söker på det på internet och när jag smsade tillbaka personen och frågade om vem det är och förklarade att alla mina nummer raderats ifrån mobilen så svarar inte personen tillbaka.
Det har nu gått 3 dagar och jag vet inte alls vem det är... det måste ju vara någon som jag känner... men VEM? och varför svarar inte han/hon tillbaka? jag undrar om det inte kan vara mitt ex... eller kanske en kille som jag dejtade för ett tag sedan... eller kanske en kompis som jag bröt upp kontakten med för inte så länge sedan...
jag vet att det inte kan vara någon av mina allra närmaste vänner/familj då jag redan tagit reda på deras nummer igen....
vad tycker ni jag ska göra? ska jag smsa igen? ska jag ringa upp? har ju ingen ANING om vem det är så vill inte verka för desperat heller....
vad jobbigt varför inte bara svara tillbaka liksom, det var ju ändå han/hon som smsade mig FÖRST?? så då borde det väl betyda att den personen alltså VILL ha kontakt med mig? vad skulle ni ha gjort?