Forum Inaktiva: Energiexperten - Fråga experten
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Behöver hjälp.

    Sön 19 sep 2010 00:14 Läst 2822 gånger Totalt 0 svar
    Anonym (vill ha hjälp!­)
    Visa endast
    Sön 19 sep 2010 00:14

    Jag vet inte rikitgt i vilket ämnde jag ska publicera detta men jag försöker i denna tråd.
    Jag undrar om det finns någon läkare därute som kan fundera över alla mina symtom jag dagligen dras med och berätta vad du/ni tror att det kan vara då jag ständigt går till läkaren men tas inte på allvar.

    Innan jag nämner symtomen så ska ni veta att jag har gått på citalopram nu i drygt 5år. Är på nertrappning men har fått andra symtom jag inte tror hänger ihop med medicinen och utsättningsymtomen.

    Kroniskt trött
    Andfåddhet vid minsta rörelse
    stora magprobelm (svullnad ,diarrer ibland svart avföring eller mörk grön- samt som oljig avföring
    Kramper i vader ibland
    Yrsel
    Skakningr
    Mensrubbningar
    Smärta i underliv, flytningar, illaluktande
    Förvirrning
    Glömska
    sämre minne
    Synrubbningar
    språkstörningar
    Svårt att gå ner i vikt
    Återkommande infektioner, ont i hals-öron.underliv
    Nedatt immunförsvar (tror jag som att jag får infektion på infektion, ofta sjuk)
    Huvudvärk
    Andningssvårigheter
    Koncentrationssvårigheter
    Extrem stelhel, ont i leder ofta på morgonen (testad för reumatism -negativ)
    Kalla fötter, buk, händer
    Känner mig ofta svullen i halsen och får svårt att andas pga det.
    Detta gör mig ständig orolig och jag blir sämre och sämre.

    Jag har genomgått en rektoskopi, såg bra ut
    En koloskopi, såg bra ut den med.

    Jag undrar ifall det är möjligtvis är min sköldkörtel som krånglar?
    att jag kanske har brist på något hormon?

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll