• Hormonermedhumör

Till Er som faktiskt plussat - vilka var Era symtom innan BIM och när började de ?

Till Er som faktiskt plussat - vilka var Era symtom innan BIM och när började de ? När i förhållande till symtomen plussade Ni ? Alltså...hur länge hade Ni symtom innan Ni fick plus på stickan ?

• Svar på tråden Till Er som faktiskt plussat - vilka var Era symtom innan BIM och när började de ?
  • Sockervaddskärlek

Då ska vi se.

Symtom innan BIM - började 2-3 dagar efter ÄL
    Oerhört ömma bröst
    Lynnigt humör
    Ständig hungerkänsla
    Blev mycket lättare trött

Jag brukade aldrig få sådana symtom vid ÄL eller så långt innan mens

Jag plussade ungefär 9 dagar efter att symtomen hade börjat. Detta var 5 dagar före BIM. Fick världens snabbaste och starkaste plus.

Så, hoppas att jag har svarat på alla dina frågor. :)

• Lee78

Ömma bröst, lite molvärk, lättirriterad, och en intution Flört

• gainsbourg

Jag kände också väldigt snart att något var på g: cirka en vecka efter äl svullnade brösten upp, blev tyngre och känsligare. Hade också mensvärk men den var mildare än vanligt de sista dagarna innan BIM, i vanliga fall blir den bara värre och värre fram till mens.

Plussade på BIM-dagen, visade minus innan.

• Safireee

Jag plussade på ÄL+12 (dag 3+5 i graviditeten). 

Mina symptom kom kanske 4-5 dagar innan. Jag frös ännu mer än vanligt mellan ÄL och mens. Sen fick jag en varm chokladcraving som jag inte kunde förklara. Brukar inte dricka det i vanliga fall, men älskade det när jag var gravid med dottern.

Dagen innan började det ila i bäckenområdet (drog i ligamenten). Det kändes som att jag hade ett rakblad från livmodern ner genom snippan. Det ilade ner från livmodern till benen. Men jag hade ingen vanlig mensvärk.

Sen hade jag inget PMS-humör heller. Cool 

Jag plussade även förra månaden (men fick missfall) och det var samma symptom då förutom kakaosuget. 

• hannis

Fick inga "symptom" alls. Mensen kom inte på utsatt dag så jag testade och fick ett positivt resultat.

• Hästtjejen78

Mitt symtom var att symtomen försvann. Flört Kroppen kändes ovanligt lugn och brösten började inte ömma förrän 2 dagar innan bim. I vanliga fall började dom ömma rejält 5-7 dagar efter äl.
    Plussade svaaaagt, knappt synbart, på bim-1 och sen blev det starkare. Fick inga direkta symtom förrän någonstans i v7-8, men de försvann snabbt tack o lov.

BF 17 januari 2011 (22 jan enl sista mens)
  • Momalicious

Mina symptom började 2-3 dagar efter äl, men extrema humörsvängningar och extrem trötthet. Även ryggvärk och "mensvärk" runt bim -6. Plussade på bim -5.

• Jodi

Fick mensvärk ungefär när den förväntade mensen skulle komma. Den kom ju aldrig, men jag hade "mensvärk" i typ 10 dar och sen testade jag positivt.

• Scarlet

Omma brost nagra dagar innan bim. Andra symptom som illamaende, hunger och trotthet kom inte forran ca v. 6.

• Ofeigur

Jag kände ömmande bröst några dagar efter äl och har haft det hela tiden och fick molvärk dagar innan BIM och en liten blödning på pappret på BIM dagen men inget mer fter det . Plussade på BIM -1 och är väldigt trött och matt i kroppen. Brukar aldrig känna något spec innan mens annars så jag  antog att det var något på g=) Hoppas att den lilla sitter på rätt ställe denna gång och att den sitter kvar i nio månader. Fick ett x i Juli.

Svar på tråden Till Er som faktiskt plussat - vilka var Era symtom innan BIM och när började de ?