Jag är utsatt för mobbning på jobbet
Imorgon kommer jag att vända mig till mitt fackförbund för att anmäla mitt arbete för mobbning, dvs de flesta av mina arbetskamrater samt en halvchef.
Orkar helt enkelt inte med det här mera.
Grät hela torsdagen och fredagen innan jag bestämde mig för att nu får det faktiskt räcka. Man ska inte behöva ha ont i magen/huvudet innan man ska ta sig till jobbet.
Sen så har ju familjen blivit lidande då mitt humör har varit väldigt instabilt innan det varit dags att jobba igen.
Jag räknar med att inte kunna jobba kvar utan vi får ta ett lån som täcker upp mina förluster de månader då jag får karens från A kassan pga att jag säger upp mig själv.
Jag är bara så rädd att ingen tror mig. Det är inget jag har bevis för. Hur kan man skaffa bevis på att ingen pratar med en? Att ingen hjälper en? Att dom pratat ihop sig om att inte hjälpa mig? Att dom lämnar arbetsuppgifter till mig som gör att jag får stressa för att hinna med mina egna? Att jag bara får till svar när jag ifrågasätter det hela : Du hinner! ?
Att om jag frågar om hjälp får svaret: Jag ska kolla hur jag ligger till då och ringer upp dig. Men det gör dom såklart inte.
Jag kommer en timme tidigare till mitt jobb, varje dag, för att hinna med det jag ska göra själv, utan att behöva stressa ihjäl mig... Och då ska man straffas för det! De som lämnar över jobb till mig ska gå hem då och det är väldigt viktigt att dom ska få åka hem tidigare varje dag. Jag är ju iaf där och kan avsluta deras arbete.
Är så rädd att ingen tror mig!!!!
Vill inte gå tillbaka dit!!!!
Det lär inte bli bättre om jag anmält till facket heller... om jag måste gå tillbaka alltså.
Vad skulle ni gjort? Ska man bara bita ihop och lida eller ska jag fullfölja mina planer?