• Anonym (för tidig)

Kommer för snabbt vid sex

Hej!

Har haft problem med förtidig utlösning sedan jag träffade min flickvän när vi har sex.
    Vi har ett väldigt bra förållande mellan oss, men jag känner att jag vill hålla på längre i sängen utan att få förtidig utlösning. Har provat olika ställningar, glidmedel, stopp övningar osv, men inget har funkat :(.

Finns det någon som har något tipps om vad jag kan göra?

Tackar för svar o stöd i förhand :)

• Svar på tråden Kommer för snabbt vid sex
  • Anonym (för tidig)

*puffar*

• Anonym (hmm)

Jag tror inte att det finns så mycket att göra åt, bara att gilla läget! Dra ut på det, tillfredställ henne med mun och händer medans ni pausar!

• Anonym

Provat kondom? Det minskar ju känseln lite.

Jag tror verkligen att övning ger färdighet. Start och stopp och att tänka på osexiga saker har hjälpt mina partners massor.

• Anonym (Snabbis)

Jag kan uppleva samma sak ibland, men det har ofta att göra med att det var för länge sedan jag hade sex senast så att jag får svårt att kontrollera min lust. Just nu lever jag med min sambo och har sex flera ggr per vecka och då är det oftast inga problem. Har vi sex varje dag är det absolut inga problem.

Problemet uppstår för mig när någon av oss åker bort ett tag och kanske inte har sex på en vecka eller mer, då jävlar kan det gå undan, men då försöker jag lugna mig när jag känner att det är på väg och drar ut den. Smeker henne ett tag och låter henne nästan komma av det, men inte riktigt. Då är det dags igen och när jag då har tagit en paus så klarar jag helst plötsligt av mycket längre. Åtminstone tills att hon börjar stöna och kommer. Då klarar jag mig inte längre och det slutar oftast med att vi kommer tillsammans Skrattande

• Anonym

Min kille har samma problem! vi har haft rätt tufft sexliv i flera år. Men för ca två månader sedan köpte han en spray som han sprayar på snoppen. Jag trode INTE det skulle funka. MEN DET GJORDET DET :D
    sprayen heter "STUD 100"
    Testa!
    Lycka till!

• jfsebastian

En bi-effekt av antidepressiv medicin är att det fördröjer utlösningen rejält.
    Det kan ordineras av läkare (och det gör det).
    Funkar inget annat, kolla med din läkare.

• Anonym

köp emlasalva på apoteket eller xylocainsalva och ta pyttelite på ollonet. Alla sexaffärssprayer innehåller också bedövningsmedel men är dyrare och kanske lite pinsamt att handla

Svar på tråden Kommer för snabbt vid sex