Malmö!!
Skickar ännu en efterlysning efter ensamstående föräldrar i Malmö som vill ha kontakt!
Har en dotter på snart 5 månader, behöver ju inte vara i samma ålder, det är ju "situationen" vi har gemensamt:)
Skickar ännu en efterlysning efter ensamstående föräldrar i Malmö som vill ha kontakt!
Har en dotter på snart 5 månader, behöver ju inte vara i samma ålder, det är ju "situationen" vi har gemensamt:)
Jag finns också i malmö...är inte ensamstående än, men blir så snart jag hittat en lägenhet.
Jag har en liten kille som är 2 år och som kommer bo hos mig på heltid och varannan helg hos sin pappa.
JAg bor för tillfället i Slottsstaden och hoppas nu hitta en hyresrätt här i krokarna. VAr bor du?
Jag bor i västra innerstaden så inte alltför långt ifrån dig! Trevligt att vi bor så nära!
Vad kul! Bor du själv med ditt barn. Din presentation är typ lika utförlig som min :)
Jag är 31 och kommer snart att bo själv med min son som fyllde 2 år i Juli.
Såg att du är med i andra tråden också. Vad sägs om att följa med till Eslöv och gå på marknad på söndag?
Hej Ja vi bor ensamma, har precis skrivit i tråden, kan tyvärr inte följa med denna gången, som är väldigt synd för det verkar kunna bli jättekul! Jag hoppas på nästa gång!
Har du hittat lägenhet eller är det han som ska hitta en?
Det är jag som ska hitta lägenhet och har inte gjort det än. Min man har en son sedan tidigare som är 14 år och som har bott hos oss på heltid. Bättre att de får bo kvar, klarar inte det ekonomiskt ändå.
Får se om någon i min familj kan stötta mig med någon slags insats till en bostadsrätt för hyres verkar ju helt omöjligt!!
Ska ev byta dagis från Limhamn där han går nu till någonstans i slottsstaden, om ohc när det blir aktuellt med flytt till ny lägenhet...snart hoppas jag!
När blev du ensam?
Jag blev ensam för ett tag sedan.
Ja att få tag på hyres är väldigt svårt i malmö i synnerlighet om man inte redan sitter med en hyresrätt!
jag är 24 och har en dotter på 1,5 bor på persborg!
ensamstående sen april!
Flyttar upp tråden och passar på att fråga om någon känner för att träffas (om det finns lite tid över i allt julfixande:) )?