lyckas på första Ad-försöket?
Har gjort ngr misslyckade ivf-försök och har nu övervägt att prova äggdonation i Finland. Hur har det gått för er som har liknande bakgrund? Är det någon som lyckats på första försöket?
Har gjort ngr misslyckade ivf-försök och har nu övervägt att prova äggdonation i Finland. Hur har det gått för er som har liknande bakgrund? Är det någon som lyckats på första försöket?
Det är fler som lyckas på första försöket. För oss gick det vägen på andra försöket. Vi gjorde behandlingen utomlands i Riga, vi har en son som är 9,5 månad drygt.
Loisan31
Vi lyckades oxå på första försöket men tyvärr slutade det i MF ! men vi blev i allafall gravida :O)
Hej! Vi gjorde också flera IVF (totalt 11 fina embryon) med egna ägg utan +. Nu har vi en son som sitter här i mitt knä & pillar på tangenterna. Han kom till vid vår 1.a äggdonation Lycka Till!
Vi gjorde 5 IVF innan vi gick över till ÄD. På vårt första försök som vi gjorde i Tammerfors fick vi vår älskade son
Även vi lyckades på första ÄD försöket, har dock inte gjort någon IVF innan.
Lyckades också på första försöket, men hade inte heller gjort några ivf innan!
Lyckades också på första ÄD försöket. Den lille kommer om 2 veckor! GO FOR IT!
Lyckades inte
Hej,
Vi lyckades på andra försöket, två olika donatorer, fick tyvärr inga embyon kvar till frysen. Vi var på AVA i Riga och gjorde behandlingarna.
Hoppas detta svar hjälpte
Det är klart du ska åka dit!!
Bette
Ja vi lyckades pa forsta, efter 8a misslyckade IVF. Det som fick oss att gora sa manga med vara egna var att dom inte kunde hitta nat fel pa mina agg. fick minst 15 var gang. Jag e 43 ar gammal och i 29e veckan.