Gravidförsäkring
Sitter och funderar på de här med gravidförsäkring. De känns så jäkla rörigt.
Vill ha en försäkring som täcker sjukdomar, men vill ändå ha en gratis försäkring.
Några tips om något bolag som är bra??
Sitter och funderar på de här med gravidförsäkring. De känns så jäkla rörigt.
Vill ha en försäkring som täcker sjukdomar, men vill ändå ha en gratis försäkring.
Några tips om något bolag som är bra??
Jag är i samma sits, funderar och funderar..
Har kommit fram till att jag måste ta en försäkring som kostar..
De som är gratis täcker inte tillräckligt!
If har väldigt bra försäkringar =)
Har själv ingen gravförsäkring men jag vet många som valt IF =)
Jag hade TryggHansas försäkring.
Kan varmt rekommendera TryggHansas försäkring, den som man betalaren dryg tusenlapp för. De som är gratis ger inte så mycket skydd men den vi tog "lönade" sig verkligen iom att vår son kom för tidigt och dessutom hade problem en tid efter födseln. Fick de flesta utgifterna tillbaka utan problem, och ersättning för alla dagar vi legat på sjukhus med sonen. Tänker teckna samma igen nu när jag är gravid med nr 2.
Vi valde Länsförsäkringars gravidförsäking. Basförsäkringen är gratis och vill man ha Pluspaketet, som är lite mer heltäckande, kostar det 650kr.
Jag har If.
HAr Trygghansas gratis försäkring, ska täckna deras barn sen med.. Betalade dock inte, tyckte det var onödigt men ja.. hade jag velat lägga dom pengarna på något så hade det npg blivit full försäkringen ändå. Stod i valet och kvalet, men beslöt mig för att behålla den gratis versionen.. Kommer teckna den igen nästa gång med. =)
Jag har tecknat alla gratis gravidförsäkringar + Länsförsäkringars plusförsäkring för 650 kr, då ingår gratis barnförsäkring 6 mån som vi ska teckna ändå
Jag har haft trygg-hansas "betalförsäkring" med båda barnen och den har jag haft nytta av. Fick stora bristningar med andra barnet och fick utbetalningar efter förlossningen + vid re.operationer nu efteråt. Klart man ska ha en bra försäkring - man vet aldrig vad som händer!
Jag velar oxå vilken jag ska ta. Jag betalar gärna den där tusenlappen för en mer täckande försäkring, frågan är bara vilken man ska ta, det finns ju så många ! Å man blir bara snurrig i huvudet av å läsa alla villkor !
Jag har trygg hansas vänta barn (betalförsäkringen) och kommer teckna trygg hansas barnförsäkringar även efter barnen är födda!
Ville inte ha en gratis då de inte täcker vissa saker, och det vore ju dumt att stå där sedan utan en ordentlig försäkring när man behöver det!
Jag har folksams via lärarförsäkringar. Gäller tills barnet är ett år
Jag har TryggHansas "betalförsäkring", den täcker mycket mer än gratisförsäkringen. Jag har även deras barnförsäkring till min dotter och kommer att ta det till min son också när han är född. Jag är väldigt nöjd med deras service
Glömde skriva att deras betalförsäkring gäller tills barnet är 6 månader