• Anonym (...)

Omskärelse i Göteborg.

Hej!

Vet någon var man vänder sig för omskärelse (av pojke så klart) i Göteborg med omnejd?

Lägger tråden i känsliga rummet, i.o.m att jag vet att det är just ett sådant känsligt ämne här på FL. Jag kommer inte ge mig in i några ordkrig kring om det är ok eller inte, frågar bara för att jag vill veta, inte diskutera ämnet.

• Svar på tråden Omskärelse i Göteborg.
  • Anonym (...)

Ingen vet? Jag läste att sjukhusen får göra det, men att inga läkare vill... Undrar om det är så!

• Anonym (...)

Någon som vet nu på kvällstid, då?

• Anonym

Nej vi tänker inte hjälpa dig att misshandla ditt barn och kränka hans integritet.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-09-20 22:03:02 följande:
    Nej vi tänker inte hjälpa dig att misshandla ditt barn och kränka hans integritet.
    word!
  • Anonym (...)
    Nu var det ju inte därför jag frågade då. Nog sagt om detta.
  • Anonym (väx upp)
    Herregud - väx upp! 

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig TS utan ville bara titta in i tråden och se hur snabbt det skulle komma korkade inlägg. Alltför snabbt tydligen. Med tiden kommer nog Sverige ikapp resten av världen när det gäller manlig omskärelse. Man är bara rädd för det som är annorlunda (extra aktuellt med SDs framfart för övrigt som en annan vinkel på det temat).
  • Anonym (Förfan)

Vilka idioter det finns.
    Har du prövat att ringa till exempel växeln på sjukhuset?
    Trycker du #31# innan du slår numret så är ditt nummer skyddat :)

• Anonym
    Anonym (väx upp) skrev 2010-09-20 22:57:05 följande:
    Herregud - väx upp! 

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig TS utan ville bara titta in i tråden och se hur snabbt det skulle komma korkade inlägg. Alltför snabbt tydligen. Med tiden kommer nog Sverige ikapp resten av världen när det gäller manlig omskärelse. Man är bara rädd för det som är annorlunda (extra aktuellt med SDs framfart för övrigt som en annan vinkel på det temat).
    Kyss mig i röven med ditt jävla SD:ande! Man behöver inte vara främlingsfientlig för att tycka att det är fel att skära i friska barn.
    Och ts med ditt "ingen som vill svaaara" tjat tyckte jag inte att det var mer än rätt att någon förklarade varför ingen svarade. Varsågod och var tacksam!
  • Anonym (Polly)
    Anonym skrev 2010-09-20 23:08:31 följande:
    Kyss mig i röven med ditt jävla SD:ande! Man behöver inte vara främlingsfientlig för att tycka att det är fel att skära i friska barn.
    Och ts med ditt "ingen som vill svaaara" tjat tyckte jag inte att det var mer än rätt att någon förklarade varför ingen svarade. Varsågod och var tacksam!
    Var har TS skrivit att pojken är frisk? Hur vet du att det inte är av medicinska orsaker? Snacka om att dra egna slutsatser!
  • Anonym (...)

Tack  väx upp o Förfan, ja, växeln kan man ju ringa och fråga. Tänkte bara så, att om inga läkare eg. inte vill, så finns det inte heller någon som kan säga var det utförs.

Tjat och tjat... jag "puffade" tråden 2 ggr på ett dygn, tänkte att det var fler aktiva på kvällen kanske. Detta var inte tänkt som en tråd och rätt eller fel, utan jag är bara intresserad av om och var det utförs (eller inte).

Svar på tråden Omskärelse i Göteborg.