• camilla 87

Någon som fått minus på BIM men plus efter BIM?

Hej! Jag undrar alltså om någon här på FL har fått minus på grav.testet på BIM men plus någon/ några dagar efter BIM?

Jag har BIM idag och var säker på att mensen skulle komma men den har inte dykt upp ännu, har tagit ett grav.test men det var negativt. Är en graviditet helt uteslutet eftersom testet inte visade något, eller finns det fortfarande en liten liten chans så länge mensen inte dyker upp?

• Svar på tråden Någon som fått minus på BIM men plus efter BIM?
  • camilla 87
    Coursell skrev 2010-09-20 19:36:11 följande:
    Jag testade negativt, 5 dagar EFTER bim och positivt 2 veckor senare ;)
    Oj, vet du varför du plussade så långt efter? Är det vanligt att man gör det? Här på FL verkar de flesta få sina pluss flera dagar INNAN bim...
  • camilla 87

Någon mer därute som plussat efter BIM...?

• Coursell

Jo, jag har hört talas om att folk gör det, men jag har aldrig förut hört talas om det innan jag började hänga här
    Jag testade inte tidigare heller eftersom jag väntade för att se om mensen var sen....

• Maariiia

Skönt att man inte är ensam om att ev. vara låghormonare! Jag är på BIM+2 idag och ingen mens. Testade negativt på BIM-dagen. Hoppas hoppas.... =)

• Maariiia
    camilla 87 skrev 2010-09-20 20:13:03 följande:
    Någon mer därute som plussat efter BIM...?
    Hur har det gått för dig förresten? Plussat än? Har mensen dykt upp?
  • camilla 87
    Maariiia skrev 2010-09-22 14:21:53 följande:
    Hur har det gått för dig förresten? Plussat än? Har mensen dykt upp?
    Ingen mens, inget plus. Suck..
  • Maariiia
    camilla 87 skrev 2010-09-22 14:58:02 följande:
    Ingen mens, inget plus. Suck..
    Jobbigt :( Testar du på morgonen eller?
  • camilla 87
    Maariiia skrev 2010-09-22 15:30:26 följande:
    Jobbigt :( Testar du på morgonen eller?
    Ja, så det är nog inget där tyvärr.. bara att vänta och vänta på mensen. Fattar inte varför den inte kommer.
  • miio

Här är en till... varken mens eller plus... frustrerande! Kan inte mensen bara dyka upp så man vet!! BIM +3

Svar på tråden Någon som fått minus på BIM men plus efter BIM?