Frozen skrev 2010-09-29 22:33:32 följande:
Jag köpte också min BeTween på blocket, annars kan man beställa den från
www.mylittlestar.se/ eller
www.babydesign.se/
Det ligger en annons ute på blocket nu dock som jag kan varna för, jag satte in pengar på tjejens konto som överenskommet och sen dess har hon inte hört av sig trots att vi disskuterade leverans ingående...Så jag köpte en annan istället och hoppas lite att hon fortfarande ska höra av sig...men men
Varning:
www.blocket.se/sodermanland/Ju_ju_be_Skotvask...
Jag var även inne i butiken Barndesign i Stockholm som säljer BeTween väskan och hon sa att det inte är jättestor skillnad storleksmässigt på Between och BeAll.
Jag har inte heller använt min än eftersom min bebis kommer först om en månad :) men den verkar kunna räcka till storleksmässigt och den har verkligen många smarta fack, tex för "dina" grejer, som plånbok och mobil. Tycker det är jättebra att den har en skötbädd också, men den kan man ju ta ur för att få lite mer plats för annat kanske.
Usch va tråkigt med bedragare!!! Dessa oärliga människor. Men tack för varningen!
Nej jag jämförde måtten på väskorna och som sagt det verkar inte vara speciellt stor skillnad. Dock tycker jag att fotofickorna på BeAll var lite gulligt. Men det var egentligen BeTween som jag fastnade för från början!
Jag hade nästan bestämt mig för mönstret ZannyZinnias, ett blommigt och färgstarkt mönster. Men så säger min sambo att det är typisk "tjej-mönster" och att det kanske inte passar så bra om det är en kille. Vi har inte tagit reda på könet, så det blir en överraskning. Men vad tycker ni? Är det så att man tänker på skötväskan som barnets och inte föräldrarnas? Jag tänkte ju att den är snygg och kan ersätta handväskan. Men visst, får man en son så kanske det ser lite konstigt ut???